ردیف

 

نام محقق

 

عنوان پژوهش

 

سال پژوهش

 

نتایج

 
 

۱

 

عبدالرانی[۶] و همکاران

 

ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه­ های نفت و گاز در نیجریه

 

۲۰۱۱

 

این پژوهش سیزده عامل را به عنوان عوامل حیاتی موفقیت برای پروژه­ های نفت و گاز آبهای عمیق شناسایی کرده است که از جمله آنها: تخصیص خطر ریسک، پیاده سازی مناسب پروژه، مدت زمان واقعی پروژه، قابلیت مدیریت پروژه، منابع در دسترس، فناوری نوآورانه، تحویل سریع پروژه …… می­باشد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

 
 

۲

 

شی یو و آکینتوی[۷]

 

عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت موثر برنامه

 

۲۰۰۹

 

این پژوهش درجهت شناسایی عوامل حیاتی برای مدیریت موثر برنامه ۲۲عامل را شناسایی و اولویت بندی کرده است که برخی از عوامل شامل: برنامه­ ریزی موثر، ارتباطات موثر، هماهنگی موثر پروژه­ ها، مدیریت موثر تیم، بودجه ریزی مناسب، مدیرت عملکرد مناسب، مدیریت موثر انتقالات و …. می­باشد.

 
 

۴

 

سینگ[۸] و همکاران

 

مدلسازی از عوامل حیاتی موفقیت برای اجرای AMT

 

۲۰۰۷

 

پس از بررسی­های صورت پذیرفته ۱۴عامل را شناسایی کرده اند که از جمله آنها: تعهد مدیریت ارشد، فرهنگ سازمان، وضعیت مالی،آموزش ویکپارچه سازی واحدها و… می­باشد که توسعه استراتژی رقابتی و فرهنگ سازمان از عوامل توانمندساز در اجرای AMTs و بهبود در کیفیت محصول، بهبود عملکرد از عوامل انگیزشی اصلی بیان شدند.

 
 

۶

 

پلنت و ویلکاکس[۹]

 

عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی ERP بین المللی

 

۲۰۰۷

 

این پژوهش در جهت شناسایی عوامل موفقت در پیاده سازی ERPاز مدل سامرز و نسلون استفاده کرده و سه عامل از این مدل را به عنوان عوامل موثر قبل از پیاده سازی معرفی کرده است.

 
 

۷

 

کوئسادا و گزا[۱۰]

 

روش شناسی جهت تعین عوامل کلیدی داخلی فرایند کسب کار مبتنی بر مبنای روش CSF (مطالعه موردی صنعت مبلمان)

 

۲۰۰۷

 

در این پژوهش عوامل حیاتی موفقیت را به چهار عامل مربوط ساخته است: خدمت به مشتریان، مدیریت تولید، کیفیت و قیمت محصولات. و همچنین عوامل کلیدی داخلی برای فرایند کسب وکار در این مطالعه موردی، تعامل مشتری، عملیات محصول و مدیریت زنجیره تامین شناسایی شده است و در نهایت بیان داشته که اگر در سطح مدیریت عالی به این موارد توجه شود به بهترین نتیجه، مدیران دست خواهند یافت.

 
 

۹

 

چن[۱۱] و همکاران

 

شناسایی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت بازیهای آنلاین به روش AHP فازی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت