زاهدی، شمس السادات(۱۳۸۲)،” مقاله نقش فناوری های نوین ارتباطی در مدیریت دموکراتیک جامعه".
سخدری، کمال ،(۱۳۸۵)،"بررسی نقش مدیریت کارآفرینانه در ورود کسب و کارهای کوچک و متوسط به بازار بین المللی"،پایان نامه کارشناسی ارشد
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه(۱۳۸۰)،روش های تحقیق در علوم رفتاری، تهران، انتشارات آگاه
شایان،علی (۱۳۸۷)، “طراحی مدل جامع مدیریت امنیت اطلاعات در بانکداری الکترونیکی"، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه تربیت مدرس
صالحی صدقیانی جمشید، اخوان مریم (۱۳۸۵)."مدیریت ارتباط با مشتری” مجله حسابدار.
طالقانی فر،م،فروغی فر،طیبه،۱۳۸۶،"مدیریت ارتباط با مشتری،مفاهیم،کاربردها و روش ها"، دو ماهنامه مدیریت،شماره۱۲۹-۱۳۰،۱۶-۱۹
عباسی محمد رضا ، ترکمنی محمد) ۱۳۸۹)،” مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریcrm “، بررسی بازرگانی، شماره ۴۱٫
عدلی، فریبا (۱۳۸۴)،” مدیریت دانش، حرکت به سوی فراسوی دانش"، تهران: انتشارات فراشناخته اندیشه
غلامی، مهدی (۱۳۸۶)،"آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری، مطالعه ی موردی بانک صادرات تهران، حوزه ی غرب"، دانشکده علوم اداری و اقتصاد،پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

غلامیان،محمد رضا، خواجه افضلی،مریم، ابراهیمی،بابک (۱۳۸۵)، “مدیریت ارتباط با مشتری"، نشریه مدیریت تدبیر ۱۷۸
فیضی، مهدی(۱۳۸۲)،” باز مهندسی مفهوم یادگیری الکترونیکی براساس مدیریت دانش” ، سایت مرکز اطلاع رسانی وزارت صنایع و معاون .
کرمانی القریشی محمد رضا، ابزری مهدی()،"امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در صنعت فولاد کشور"، مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان شماره سه.
محمدلو، مسلم علی،(۱۳۸۳)،” مدیریت دانش و استعدادها.” ماهنامه تدبیر ۱۴۷
مختاری، حیدر(۱۳۸۳)،"از داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش : مروری بر متون"، فصلنامۀ کتاب، ۱۵(۳): ۱۳-۲۳
“مدیریت دانش ، فن آوری ، خلاقیت و نقش آنها در بهبود کارایی و اثربخشی فرایندها"، وزارت صنایع و معادن ، سایت مرکز اطلاع رسانی صنایع و معادن ایران، ۱۳۸۱٫
مقیمی،محمد،(۱۳۷۷)،"سازمان و مدیریت رویکردی پؤوهشی"،نشر ترمه،چاپ اول،ص ۴۱-۴۵
مومنی، منصور.) ۱۳۸۶(. تحلیل‌های آماری با بهره گرفتن از SPSS. تهران: انتشارات کتاب نو.
میرزابیگی، جهانشاه(۱۳۸۴) ،” انتقال دانش و حفظ مهارت : نیاز پیوسته فرایند جهانی شدن “،مجله مدیر ساز
مینتز برگ، هنری ،(۱۳۷۱)،"سازماندهی پنج الگوی کار ساز” ، قاسم کبیری، انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
مینتز برگ، هنری،(۱۳۷۴)،” سازماندهی پنج الگوی کار ساز"، ترجمه ابوالحسن فقیهی وحسین وزیری سابقی. چاپ چهارم. تهران: مرکز آموزش مدیرت دولتی
نصیری زیبا،مریم(۱۳۹۰)،"موفقیت سیستم ارتباط با مشتری،مطالعه موردی: بانک های گیلان"،پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد واحد رشت
نوروزیان، میثم(۱۳۸۴) ،” کاربرد مدیریت دانش در بخش دولتى” نشریه تدبیر، شماره ۱۵۶،۳۰-۳۵
هادی زاده مقدم اکرم، رامین مهر حمید، حیدری حامد (۱۳۸۹)،” ارائه الگوی توفیق مدیریت دانش"، نشریه چشم انداز مدیریت دولتی،شماره۴،۸۳-۱۰۰
هومن،حیدرعلی(۱۳۸۶)،شناخت روش علمی در علوم رفتاری،تهران،سمت
وکیلی فرد حمید رضا، مران جوری مهدی، علی خانی رضا(۱۳۸۷)،"شناخت مدیریت ارتباط با مشتری"، مجله حسابداری، ۷۵-۶۹٫
منابع لاتین :
Alavi, M., & Leidner, D. E. (2001).″ Review: KM and KM systems: Conceptual foundations and research issues″. MIS Quarterly, 25(1), 107–۱۳۶٫
Asllani, A. & Luthans, F. (2003).″ What knowledge managers really do: an empirical and comparative analysis″. Journal of Knowledge Management. Vol. 7, N. 3, pp. 53-66.
Bhatt, F.D. (2008). ″Knowledge management in organizations: Examining the interaction between technologies techniques, and people.Journal of knowledge management″, No.27. P-P: 23-37.
Bhatt, G.D. (2001).″Knowledge management in organizations: examining the interaction between technologies, techniques, and people″. Journal of Knowledge Management, Vol. 5, No. 1, p. 31-39.
Blair, D.C. (2002).″Knowledge management: Hype, hope or help?″. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 53(12), 1019–۱۰۲۸٫
Bounfour, Ahmed, (2003)."The IC-dVAL Appooch".journal of Intellectual capital, 4/3: 396-412.
Bruno, A. And Leidecker, J. (1984). “Identifying and Using Critical Success Factors“. In: Long Range Planning,, Vol. 17,No.1, pp. 23-32.
Buckman, R. (1999). “Collaborative knowledge, Human Resource Planning", Vol. 22 No. 1, pp. 22-38.
Bunge,M,(1985)b,”phihosophy of science and Technology “ Part II,Reidel, Dordrecht
Burnett.(2001) Handbook of key Customer Relationship Management:"The Definitive Guide to Winning, Managing and Developing key Account Business″; prentice Hall : new Jersey
Chalmeta, R. (2006).″ Methodology for customer relationship management″. The Journal of Systems and Software, 79, 1015–۱۰۲۴٫
Campbell,A.J(2003).″Creating customer knowledge competence imaging customer relationship management programs strategically″,Industrial Marketing Management, 32,375-383
Chase, R.L. (1997),"The Knowledge-based Organisation: An International Survey", Journal of Knowledge Management, 1: 1, 38-49.
Chen,I.J& Poppvich,(2003).″unders trading customer relationship management(CRM)″,Business process management Journal,vol9,No.5.
Chen, Q. Chen, H.m.(2004)."Exploring the success factors of eCRM strategic in practice". Database Marketing & Customer strategy Management. 11(4). 333-343
Corteau, P. Li, (2003);"Critical success factors of CRM technological initiatives", Canadian journal of administrative sciences, 20(1), 2003, pp. 21- 34.
D.Seeman, Elain & Margaret O Hara(2006)”Customer relationship management in higher education”Campus-Wide Information Systems, Vol 23, No 1, Emerald Group Publishing , pp. 24-34
Dalkir.Kimiz. (2005). ″Knowledge Management in theory and practice. Montreal″, QC, Canada. McGill University.
Davenport, T. H. & Prusak, L. (1998). ″Working Knowledge: How Organizations Manage What the Know″. Boston, Massachusetts, Harvard Business School Press.
Davenport, T., & Grover, V. (2001).″ Knowledge Management″. Journal of Management Information Systems, 18(1), 3-4.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت