دانلود پایان نامه الگوی هم پیوند ارتباطات بازاریابی به منظور ... |
همانطور که می دانید استراتژی های کششی و رانشی متعددی وجود دارد و کانالهای توزیع مناسب و راحت برای مشتریان می تواند یکی از این استراتژی ها باشد .
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
X8R36
کانالهای توزیع مناسب
به اعتقاد بنده رابطه موجود بین کانالهای توزیع و استراتژی ترفیع در سطح خرده فروشی و فروش شخصی زیاد است .
X10R23
رابطه کانالهای توزیع و استراتژی ترفیع در سطح خرده فروشی
یکی از کاربردی ترین استراتژی ها برای مشتریان میتواند کانال های توزیع در سطح فروشگاه های خاص باشد
X11R17
کانال های توزیع
ارزش ویژه برند:آگاهی برند
اهدافی که قرار است تحقق یابند اول آن است که ارتباط بیشتری با مشتری برقرار شده و نیز از طریق این ابزارها محصول بتواند بر جامعه اثر بگذارد . این اثرگذاری بصورت آگاهی رسانی به جامعه در رابطه با یک برند خاص است . هدف دیگر آن است که به مشتری بگوییم محصولات ما با طبیعت سازگاراند و این چیزی است که اصطلاحا القای بازاریابی سبز خوانده می شود . تاثیرات فوق هدف دیگری را تامین می کنند که همان افزایش وفاداری مشتری و نهایتا افزایش فروش و سود باشد .
X1R5
ایجاد آگاهی از برند
ادراکات عمومی از برند به ادراک کلی درباره برند برمی گردد که بر اساس یک تصویر و دیدگاه کلی از برند ایجاد شده است. بر اساس این تعریف دو جنبه آگاهی برندی و تصویر برند ادراک عمومی از برند را منعکس می کنند. آگاهی
برند وتصویر برند، یک نقش مهمی را در تصمیم گیری مصرف کننده بازی می کنند زیرا آگاهی برندی بر روی شکل گیری و نیرومندی نمایندگی های برند در یک منطقه تأثیرمی گذارد. همچنین افزایش سطح آگاهی برندی و تصویر برند می تواند ارتباطات بازاریابی رابه طور اثربخشی افزایش دهد زیرا مصرف کننده ایی که به طورمناسب و مطلوبی به یک برند متمایل شده است و دارای زمینه مطلوبی نسبت به آن است ممکن است به تبلیغات به طور مثبتی پاسخ دهد و بنابراین کمتر نیاز به تبلیغات گسترده و آشکار جهت رسیدن به اهداف وجوددارد. سطوح بالایی از آگاهی و تصویر برند منجر به ادراک مثبت برند می شود .
X2R23
ارتقاء آگاهی برندی
اهدف مورد نظر بکار برندگان این ابزارها یکی متقاعد نمودن مشتری و مصرف کننده به خرید است . و همچنین یادآوری کردن و آگاه نمودن مشتری در ارتباط با مجموعه Brand یک شرکت
X3R5
آگاهی بخشی به مشتری در زمینه مجموعه برند یک شرکت
اگاهی برند نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد به نظر من اگاهی برند یکی از موثرترین عوامل در ارزش ویژه برند میباشد.
X4R14
اگاهی برند
باید مشتری اگاهی کامل از برند داشته باشد تا به محصول کشش بیشتری پیدا کند.
X5R11
اگاهی کامل از برند
طبعا هدف اصلی ارتقاء فروش است که با افزایش مطلق فروش و سهم بازار قابل بررسی است . افزایش آگاهی از برند و ارتقاء جایگاه ذهنی برند ، تصویر مثبت برند نیز باید مد نظر قرار بگیرد .
[چهارشنبه 1400-09-24] [ 10:20:00 ق.ظ ]
|