همانطور که می دانید استراتژی های کششی و رانشی متعددی وجود دارد و کانالهای توزیع مناسب و راحت برای مشتریان می تواند یکی از این استراتژی ها باشد .

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

 

X8R36

 

کانالهای توزیع مناسب

 
 

به اعتقاد بنده رابطه موجود بین کانالهای توزیع و استراتژی ترفیع در سطح خرده فروشی و فروش شخصی زیاد است .

 

X10R23

 

رابطه کانالهای توزیع و استراتژی ترفیع در سطح خرده فروشی

 
 

یکی از کاربردی ترین استراتژی ها برای مشتریان میتواند کانال های توزیع در سطح فروشگاه های خاص باشد

 

X11R17

 

کانال های توزیع

 
 

ارزش ویژه برند:آگاهی برند

 
 
 
 

اهدافی که قرار است تحقق یابند اول آن است که ارتباط بیشتری با مشتری برقرار شده و نیز از طریق این ابزارها محصول بتواند بر جامعه اثر بگذارد . این اثرگذاری بصورت آگاهی رسانی به جامعه در رابطه با یک برند خاص است . هدف دیگر آن است که به مشتری بگوییم محصولات ما با طبیعت سازگاراند و این چیزی است که اصطلاحا القای بازاریابی سبز خوانده می شود . تاثیرات فوق هدف دیگری را تامین می کنند که همان افزایش وفاداری مشتری و نهایتا افزایش فروش و سود باشد .

 

X1R5

 

ایجاد آگاهی از برند

 
 

ادراکات عمومی از برند به ادراک کلی درباره برند برمی گردد که بر اساس یک تصویر و دیدگاه کلی از برند ایجاد شده است. بر اساس این تعریف دو جنبه آگاهی برندی و تصویر برند ادراک عمومی از برند را منعکس می کنند. آگاهی
برند وتصویر برند، یک نقش مهمی را در تصمیم گیری مصرف کننده بازی می کنند زیرا آگاهی برندی بر روی شکل گیری و نیرومندی نمایندگی های برند در یک منطقه تأثیرمی گذارد. همچنین افزایش سطح آگاهی برندی و تصویر برند می تواند ارتباطات بازاریابی رابه طور اثربخشی افزایش دهد زیرا مصرف کننده ایی که به طورمناسب و مطلوبی به یک برند متمایل شده است و دارای زمینه مطلوبی نسبت به آن است ممکن است به تبلیغات به طور مثبتی پاسخ دهد و بنابراین کمتر نیاز به تبلیغات گسترده و آشکار جهت رسیدن به اهداف وجوددارد. سطوح بالایی از آگاهی و تصویر برند منجر به ادراک مثبت برند می شود .

 

X2R23

 

ارتقاء آگاهی برندی

 
 

اهدف مورد نظر بکار برندگان این ابزارها یکی متقاعد نمودن مشتری و مصرف کننده به خرید است . و همچنین یادآوری کردن و آگاه نمودن مشتری در ارتباط با مجموعه Brand یک شرکت

 

X3R5

 

آگاهی بخشی به مشتری در زمینه مجموعه برند یک شرکت

 
 

اگاهی برند نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد به نظر من اگاهی برند یکی از موثرترین عوامل در ارزش ویژه برند میباشد.

 

X4R14

 

اگاهی برند

 
 

باید مشتری اگاهی کامل از برند داشته باشد تا به محصول کشش بیشتری پیدا کند.

 

X5R11

 

اگاهی کامل از برند

 
 

طبعا هدف اصلی ارتقاء فروش است که با افزایش مطلق فروش و سهم بازار قابل بررسی است . افزایش آگاهی از برند و ارتقاء جایگاه ذهنی برند ، تصویر مثبت برند نیز باید مد نظر قرار بگیرد .

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت