۸

 

کدخدا پور

 

۱۳۹۱

 

قش مدیریت دانش در چابکی
سازمانهای تجاری

 

بین مدیریت دانش و چابکی، ارتباط معنی دار این عوامل را نشان داده، در خصوص ارتباط و تاثیر عناصر مدیریت دانش بر اقدامات چابکی سازمانی نتایج نشان داد که در اکثر موارد بین عناصر مدیریت دانش و اقدامات چابکی سازمانی ارتباط معنی داری وجود دارد

 
 

۹

 

قربان زاده و
همکاران

 

۱۳۹۰

 

نقش فرهنگ یادگیری و
مدیریت دانش در چابکی
سازمانی

 

نشان دادند که فرهنگ یادگیری تأثیرمثبت و معناداری بر چابکی سازمانی و مدیریت دانش دارد. در حالی که، در این پژوهش اثر مدیریت دانش بر چابکی سازمانی با کنترل نقش فرهنگ یادگیری، مورد تأیید قرار نگرفت.

 

فصل سوم
روش شناسی پژوهش

۳-۱-روش پژوهش:

پژوهش حاضر از نظر روش توصیفی به شیوه پیمایشی می باشد و از نظر نوع هم از روش کتابخانه ای و هم روش میدانی ویا ترکیبی از هر دو استفاده می شود. در این پژوهش ابزار جمع آوری داده برای جمع آوری ادبیات ازروش کتابخانه وبرای گرد آوری داده های تحقیق از روش میدانی استفاده می کنیم که در آن از یک گروه خاص از افراد خواسته می شود تا به تعدادی از سؤالهای خاص پاسخ دهند مهمترین هدف چنین پژوهشی توصیف صفت یک جامعه است.این پژوهش به منظور کشف واقعیت های موجود یا آن چه که هست انجام می شود در واقع این پژوهش به منظور توصیف کردن یک جامعه تحقیقی در زمینۀ توزیع یک پدیدۀ معین انجام می شود.به همین دلیل محقق در مورد علت وجود توزیع بحث نمی کند بلکه تنها به چگونگی آن در جامعه مورد پژوهش به منظور توصیف کردن یک جامعه تحقیقی در زمینه توزیع یک پدیدۀ معین انجام می شود.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۳-۲-جامعه آماری:

جامعه آماری در این پژوهش کلیه کارکنان و معلمان آموزش وپرورش ناحیه۳ کرمانشاه در سال تحصیلی۹۴-۱۳۹۳می باشد که تعداد آنها حدود۱۳۰۰ نفر می باشد.
جدول شماره(۳-۱) تعدادمعلمان وکارکنان مرد و زن

 

تعدادمعلمین وکارکنان

 

حجم جامعه

 

حجم نمونه

 
 

تعدادمعلمین وکارکنان مرد

 

۷۰۰

 

۹۲

 
 

تعداد معلمین وکارکنان زن

 

۶۰۰

 

۲۰۸

 
 

جمع کل

 

۱۳۰۰

 

۳۰۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت