دانلود مطالب پایان نامه ها با موضوع محتوای کتاب علوم تجربی ... |
۸- )در رابطه با متن فصل هفتم ” الکتریسیته “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی :
چون مقدار Z محاسبه شده از مقدار Z بحرانی جدول در سطح خطا پذیری ۵ % بزرگتر است با اطمینان ۹۵ درصد می توان گفت که:
“بین ضریب درگیری محاسبه شده و معیار ضریب درگیری ” ویلیام رومی ” تفاوت معنی داری وجود دارد .”
همچنین فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده که بین ۳۱/۲ تا ۳۵/۲ می تواند تغییر کند نیز معیار ضریب درگیری ویلیام رومی را در بر نمی گیرد .
بنابراین نتیجه می شود که :ضریب درگیری ،مقدار Z محاسبه شده و فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده موید آن است که :متن فصل هفتم ” الکتریسیته “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی به روش غیر فعال و نا مناسب ،طراحی شده است .
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۹- )در رابطه با متن فصل هشتم ” آهنربا “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی :
چون مقدار Z محاسبه شده از مقدار Z بحرانی جدول در سطح خطا پذیری ۵ % بزرگتر است با اطمینان ۹۵ درصد می توان گفت که:
“بین ضریب درگیری محاسبه شده و معیار ضریب درگیری ” ویلیام رومی ” تفاوت معنی داری وجود دارد .”
همچنین فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده که بین ۹۸/۳ تا ۰۲/۴ می تواند تغییر کند نیز معیار ضریب درگیری ویلیام رومی را در بر نمی گیرد .
بنابراین نتیجه می شود که :ضریب درگیری ،مقدار Z محاسبه شده و فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده موید آن است که :متن فصل هشتم ” آهنربا “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی به روش غیر فعال و نا مناسب ،طراحی شده است .
۱۰- )در رابطه با متن فصل نهم ” سنگها “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی :
چون مقدار Z محاسبه شده از مقدار Z بحرانی جدول در سطح خطا پذیری ۵ % بزرگتر است با اطمینان ۹۵ درصد می توان گفت که:
“بین ضریب درگیری محاسبه شده و معیار ضریب درگیری ” ویلیام رومی ” تفاوت معنی داری وجود دارد .”
همچنین فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده که بین ۶۷/۰ تا ۸۷/۰ می تواند تغییر کند نیز معیار ضریب درگیری ویلیام رومی را در بر می گیرد .
بنابراین نتیجه می شود که :ضریب درگیری ،مقدار Z محاسبه شده و فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده موید آن است که :متن فصل نهم ” سنگها “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی به روش نیمه فعال و در حد متوسط ،طراحی شده است.
۱۱- )در رابطه با متن فصل دهم ” زمین و همسایه های آن “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی :
چون مقدار Z محاسبه شده از مقدار Z بحرانی جدول در سطح خطا پذیری ۵ % بزرگتر است با اطمینان ۹۵ درصد می توان گفت که:
“بین ضریب درگیری محاسبه شده و معیار ضریب درگیری ” ویلیام رومی ” تفاوت معنی داری وجود دارد .”
همچنین فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده که بین ۱۵/۰ تا ۳۵/۰ می تواند تغییر کند نیز معیار ضریب درگیری ویلیام رومی را در بر نمی گیرد .
بنابراین نتیجه می شود که :ضریب درگیری ،مقدار Z محاسبه شده و فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده موید آن است که :متن فصل دهم ” زمین و همسایه های آن ” کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی به روش غیر فعال و نا مناسب ،طراحی شده است .
۱۲- )در رابطه با متن فصل یازدهم ” دستگاه تنفس “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی :
چون مقدار Z محاسبه شده از مقدار Z بحرانی جدول در سطح خطا پذیری ۵ % بزرگتر است با اطمینان ۹۵ درصد می توان گفت که:
“بین ضریب درگیری محاسبه شده و معیار ضریب درگیری ” ویلیام رومی ” تفاوت معنی داری وجود دارد .”
همچنین فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده که بین ۷۴/۱ تا ۸/۱ می تواند تغییر کند نیز معیار ضریب درگیری ویلیام رومی را در بر نمی گیرد .
بنابراین نتیجه می شود که :ضریب درگیری ،مقدار Z محاسبه شده و فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده موید آن است که :متن فصل یازدهم ” دستگاه تنفس ” کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی به روش غیر فعال و نا مناسب ،طراحی شده است .
۱۳- )در رابطه با متن فصل دوازدهم ” دستگاه گردش خون “کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی :
چون مقدار Z محاسبه شده از مقدار Z بحرانی جدول در سطح خطا پذیری ۵ % بزرگتر است با اطمینان ۹۵ درصد می توان گفت که:
“بین ضریب درگیری محاسبه شده و معیار ضریب درگیری ” ویلیام رومی ” تفاوت معنی داری وجود دارد .”
همچنین فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده که بین ۹۸/۰ تا ۰۲/۱ می تواند تغییر کند نیز معیار ضریب درگیری ویلیام رومی را در بر می گیرد .
بنابراین نتیجه می شود که :ضریب درگیری ،مقدار Z محاسبه شده و فاصله های اطمینان ۹۵ درصدی محاسبه شده موید آن است که :متن فصل دوازدهم ” دستگاه گردش خون ” کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی به روش فعال و مناسب ،طراحی شده است.
۱۴- )در رابطه با متن کل کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی :
همانطور که ملاحظه می شود متن کل کتاب به روش نیمه فعال طراحی شده است .( ر. ک .جدول شماره : ۳۹ )
جدول شماره ۴۰ : آزمون فرید من در رابطه با سوال اول پژوهش در بعد متن
مولفه ها | روش غیرفعال | روش فعال | روش بی اثر | تعداد | آزمون فرید من محاسبه شده | درجه آزادی | فرید من بحرانی جدول در سطح اطمینان | سطح معنی داری | |||||||||
میانگین ها شاخص آماری |
[چهارشنبه 1400-09-24] [ 08:03:00 ب.ظ ]
|