دانلود مطالب پژوهشی با موضوع مطالعهی اداره آموزش وپرورش شهرستان ... |
۰۰۱/۰
٣/٣۶-
٧/٨٨
١۴/۴۶
٧۶
بعد رهبر متفکر
براساس یافتههای جدول، چون مقدار سطح معنیداری آزمون (٠٠١/ ۰= value - p) ازمقدار а آزمون ( ٠۵/٠) کوچکتر میباشد، فرض صفر (٠H) رد میشود. در نتیجه فرضیهی پژوهش (١H) تأیید میگردد. یعنی ادارهی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد رهبرمتفکر برخوردار میباشد.
۵- سوال فرعی ۴ پژوهش: ادارهی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تا چه حد از بعد قابلیت فردی برخوردار است؟
برای بررسی سوال فوق از آزمون Τ به صورت زیراستفاده مینماییم.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
٠H: ادارهی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد قابلیت فردی برخوردارنیست.
١H: ادارهی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد قابلیت فردی برخوردار است.
جدول ۴-١۵: نتایج آزمون T در مورد سوال فرعی چهارم پژوهش
p- value
t
انحراف استاندارد
میانگین
اندازهی نمونه
متغیر شاخص
٠
١٩/۴۴
٣/٨١
٢۶/٠١
٧۶
بعد قابلیت فردی
براساس یافتههای جدول، چون مقدارسطح معنیداری آزمون (٠= value-p) از مقدار а آزمون (٠۵/٠) کوچکترمی باشد، فرض صفر (٠H) رد میشود. در نتیجه فرضیهی پژوهش (١H) تأیید میگردد. یعنی ادارهی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد قابلیت فردی برخوردار میباشد.
۶- سوال فرعی ۵ پژوهش: ادارهی آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهرتا چه حد ازبعد آرمان مشترک اطلاعات برخوردار است؟
برای بررسی سوال فوق ازآزمون Τ به صورت زیراستفاده مینماییم .
٠H: ادارهی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد آرمان مشترک برخوردارنیست.
١H: ادارهی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از بعد آرمان مشترک برخوردار است.
جدول ۴-١۶: نتایج آزمون T در مورد سوال فرعی پنجم پژوهش
p- value
t
انحراف استاندارد
میانگین
اندازهی نمونه
متغیر شاخص
٠
[چهارشنبه 1400-09-24] [ 12:05:00 ب.ظ ]
|