خواسته : تقاضای رسیدگی و صدور حکم مبنی بر الزام خواندگان به استرداد مبلغ ۶۴۷/۷۵۳/۳۸۱ ریال وجه حامل از فروش اموال شرکت خواهان از خوانده ردیف ۱ به عنوان به کار و خوانده ردیف دوم به عنوان ضامن به انضمام کلیه خسارات قانونی من جمله هزینه دادرسی حق الوکاله وکیل
دلائل : ۱-فتوکپی مصدق قرارداد فی ما بین خوانده ردیف اول و خواهان
۲-صورت حساب بدهی خوانده ردیف اول به شرکت خواهان ۳- اقرار نامه کتبی ۴- اظهار نامه شماره ۱۴۲۴۸ ۵- وکالتنامه
ریاست محترم مجتمع قضائی :
احتراما اینجانبان هاشم صحراگرد و ناصر پور محمدی وکلای شرکت خواهان به استحضار می رساند :
خوانده ردیف اول به موجب فرم درخواست کار پیوست دادخواست به عنوان راننده و فروشنده محصولات شرکت موکل به صورت قراردادی از تاریخ مشغول به مارشد و خوانده ردیف دوم ذیل فرم مذکور را به عنوان ضامن امضا کرده و متعهد گردیده چنانچه نامبرده هر گونه ضرر و زیانی به شرکت وارد آورد جبران خسارت نماید ، متاسفانه خوانده ردیف اول پس از فروش مبلغ قابل توجهی از اجناس شرکت به مغازه های سطح شهر از استرداد وجوه حاصل از فروش اجناس به مبلغ مندرج در ستون خواسته خودداری نموده به طوری که با مراجعات مکرر از پرداخت پول شرکت استنکاف می ورزید .
نامبرده فعلا فراری می باشد و به موجب اظهار نامه پیوست دادخواست از خوانده ردیف دوم به عنوان ضامن مبلغ مذکور مطالبه گردیده اقدامی صورت نپذیرفته است لذا تقاضای رسیدگی و صدور حکم مبنی بر الزام خواندگان به پرداخت و استرداد مبلغ فوق مورد در خواست است .
طی فیش شماره ۱۰۶۵۳۴ مبلغ ۷۵۸۶۰۸۰ ریال به عنوان هزینه دادرسی تودیع گردیده است .
برابر آگهی تغییرات در شرکت نیسان شرق ( سهامی خاص ) به شماره ثبت ۳۴۰ به موجب صورتجلسه ۱۴/۴/۸۴ آقایان منصور یغمایی به سمت رئیس هیات مدیره و محمود خداداد به سمت مدیر عامل شرکت برگزیده شده و کلیه اوراق و اسناد بها دار و تعهد آور و رسمی با امضای ثابت آقای خداداد و حسینی و متغیر آقایان منصور یغمائی و پیروز ناظمیان به همراه مهر شرکت معتبر است .
وقت رسیدگی :
وقت رسیدگی طی شماره ابلاغیه ۶۸۷۱- ۲۰ /۱۱/۸۴ به آقای بناد برابر ماده ۶۹ به فرزند وی ابلاغ شده است .
وقت رسیدگی به آقای اسدی برابر شماره ابلاغیه ۶۸۷۲-۲/۱۱/۸۴ به آقای اسدی برابر ماده ۶۹ به برادر وی ابلاغ شده است .
جلسه رسیدگی :
به تاریخ ۲۱/۱۲/۸۴ دروقت مقرر شعبه ۳۴ دادگاه عمومی مشهد امضا ء کننده ذیل تشکیل است و پرونده کلاسه ۱۵۵۴ تحت نظر است وکلای خواهان حضور ندارند و لایحه ای ارسال نداشته اند و خواندگان حضور دارند و لایحه ای ارسال که به شماره ۲۰۴۶ /۸۴ ثبت شده و خواندگان اظهار داشتند از استماع تصمیم دادگاه اسقاط حق حضور دارند .
لایحه خواندگان :
احتراما در دفاع از دادخواست وکلای شرکت نیسان شرق اعلام می دارد اینجانب محمد رضا بناء کوئی خوانده ردیف اول اولا به ماهیت موضوع مستند به بندهای ۲ و ۹ ماده ۸۴ قانون آئین دادرسی اعتراض دارم که پرونده کلاسه ۶۷/۸۴/۱۶ نزد بازپرس محترم شعبه ۱۶ کامیاب به عنوان خیانت در امانت به هین خواسته این پرونده و با همین دلائل کذائی طرح و منجر به منع تعقیب شده است و فقط موجبات اطاله دادرسی و تضییعوقت قضات محترم را فراهم مینماید .
موضوع اعتبار امر مختومه رادارد ازطرفی دیگر دعوی باید مستند به دلائل حقوقی باشد که این قضیه ظنی و احتمالی است و این از ضعف مدیریت آنها ایجاد شده که سعی در ایجاد جوابی برای هیئت مدیره دارند نه وصول اموال بر باد رفته شرکت ، لذا به استناد بند ۹ ماده صدر الذکر از اعتبار اعداد دعوی مطروحه ساقط است و تقاضای مطالبه پرونده از مرجع قضائی محترم را دارد .

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

اما آنچه مورد ادعای شرکت می باشد پرینتی است که در شرکت به نام اینجانب ساخته شده است ، خوشبختانه آنهم مخدوش است که منابع مذکور خیلی بالاتر از مبالغ خواسته این پرونده است .
لذا در اجرای ماده۱۹۷ قانون آئین دادرسی مدنی رابر برائت از محضر دادگاه دارم.
دفاعیات اینجانب غلامرضا اسدی خوانده ردیف دوم هرچند که مسئولین شرکت نیسان شرق با ایراد تهمت سعی در برائت خو

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت