۸/۶۴۷/۱۸۱۰۰

دیپلم

فوق دیپلم

فوق لیسانس

شکل ۴-۴: نمودار وضعیت سطح تحصیلات

۴-۲-۱-۵- وضعیت سابقه کاری

بر اساس نتایج به دست آمده در جدول (۴-۵) ملاحظه می شود که میانگین سابقه کاری مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه در حدود ۱۰ سال می‌باشد. مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه دارای حداقل ۳ و حداکثر ۴۱ سال سابقه کاری می‌باشند.

جدول ۴-۵: توزیع وضعیت سابقه کاری

متغیر

تعداد

میانگین

حداقل

حداکثر

سابقه (سال)

۹۱

۹۸/۹

۳

۴۱

شکل ۴-۵: نمودار وضعیت سابقه کاری

۴-۲-۱-۶- وضعیت سمت

نتایج توصیف آماری حاصل درباره­ متغیرسمت مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه حاکی از آن است که در مجموع همه ۹۱ نفر نوع سمت خود را ارائه داده ­اند. در این میان ۲/۱۳ درصد (۱۲نفر) دارای پست ریاست بانک هستند، ۱/۱۲ درصد (۱۱نفر) دارای پست معاونت، ۷/۷۴ درصد (۶۸نفر) دارای سمت کارمندی می­باشند. جدول ۴-۶توزیع پاسخگویان را برحسب پست و مسئولیت وشکل ۴- ۶نمودارمیله­ای سمت مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه پاسخگوی آن را نشان می­دهد.

جدول ۴- ۶ : توزیع وضعیت سمت

وضعیت سمت

وضعیت

فراوانی

درصد

رئیس بانک

۱۲

۲/۱۳

معاون بانک

۱۱

۱/۱۲

کارمند

۶۸

۷/۷۴

کل
۹۱
۱۰۰

شکل ۴-۶: نمودار وضعیت سمت

۴-۲-۱-۷ -آمارهای توصیفی متغیرهای تحقیق

۴-۲-۱-۷-۱- آمارهای توصیفی مزیت رقابتی و مؤلفه های آن

این متغیر از ترکیب ۱۷ سوال اندازه گیری شده، در سطح اندازه گیری رتبه ای به دست آمده است. جدول توزیع پراکندگی (۴-۷) میانگین مزیت رقابتی از نظر پاسخگویان را ۷/۳ نشان می‌دهد که با استناد به میزان شاخص میانه(۶/۳)، این متغیر در سطح متوسطی ارزیابی شده است. همچنین وضعیت مؤلفه های مزیت رقابتی در جدول (۴-۸) آمده است.

جدول ۴-۷ : توزیع وضعیت مزیت رقابتی

متغیر
تعداد
میانگین
واریانس
میانه
حداقل
حداکثر
مزیت رقابتی
۹۱
۷/۳
۳۶/۰
۶/۳
۴۷/۲
۵

جدول ۴-۸ توزیع وضعیت مؤلفه های مزیت رقابتی

متغیر

مؤلفه ها

میانگین

واریانس

حداقل

حداکثر

مزیت رقابتی

مزیت مشهود

۷/۳

۵۶/۰

۲/۲

۵

مزیت پایدار

۸/۳

۵۵/۰

۳/۲

۵

مزیت پویا

۷/۳

۶۲/۰

۷/۱

۵

مزیت متجانس

۷/۳

۲۵/۰

۷/۲

۷/۴

مزیت مرکب

۶/۳

۴۶/۰

۲/۲

۵

۴-۲-۱-۷-۲- آمارهای توصیفی مدیریت ارتباط با مشتری

این متغیر از ترکیب ۱۴ سوال اندازه گیری شده، در سطح اندازه گیری رتبه ای به دست آمده است. جدول توزیع پراکندگی (۴-۹) میانگین مدیریت ارتباط با مشتری را ۴/۳ نشان می‌دهد که با استناد به میزان شاخص میانه (۴/۳)، وضعیت این متغیر در سطح متوسطی ارزیابی شده است.همچنین وضعیت مؤلفه های مزیت رقابتی در جدول (۴-۱۰) آمده است.

جدول ۴-۹: توزیع وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری

متغیر
تعداد
میانگین
واریانس
میانه
حداقل
حداکثر
مدیریت ارتباط با مشتری
۹۱
۴/۳
۳۸/۰
۴/۳
۵/۱
۶/۴

جدول ۴-۱۰: توزیع وضعیت مؤلفه های مدیریت ارتباط با مشتری

متغیر

مؤلفه ها

میانگین

واریانس

حداقل

حداکثر

مدیریت ارتباط با مشتری

جلب، حفظ و گسترش روابط با مشتری

۳۳/۳

۵۹/۰

۱

۵

زیر ساختاری

۲۸/۳

۷۵/۰

۱

۵

مشتری گرایی

۵۲/۳

۳۹/۰

۲

۵

۴-۲-۱-۷-۳- آمارهای توصیفی ارزیابی شایستگی

این متغیر از ترکیب ۱۰ سوال اندازه گیری شده، در سطح اندازه گیری رتبه ای به دست آمده است. جدول توزیع پراکندگی (۴-۱۱) میانگین ارزیابی شایستگی را ۷/۳ نشان می‌دهد که با استناد به میزان شاخص میانه (۸/۳)، وضعیت این متغیر در سطح متوسطی ارزیابی شده است.همچنین وضعیت مؤلفه های ارزیابی شایستگی در جدول (۴-۱۲) آمده است.

جدول ۴-۱۱: توزیع وضعیت ارزیابی شایستگی

متغیر
تعداد
میانگین
واریانس
میانه
حداقل
حداکثر
ارزیابی شایستگی اجتماعی
۹۱
۷/۳
۳۲/۰
۸/۳
۶/۲
۵

جدول ۴-۱۲: توزیع وضعیت مؤلفه های ارزیابی شایستگی

متغیر

مؤلفه ها

میانگین

واریانس

حداقل

حداکثر

ارزیابی شایستگی اجتماعی

مهارت های ارتباطی، کاری، رهبری و حرفه ای

۰۳/۴

۲۵/۰

۲/۳

۶/۴

فعالیت های تیمی

۹۹/۳

۳۹/۰

۳/۳

۵

تصمیم گیری و به کارگیری قابلیت

۳۶/۴

۳۱/۰

۳

۵

۴-۲-۱-۸ – نتایج آزمون نرمال بودن توزیع مشاهدات

برای تعیین نوع آزمون مورد استفاده برای تحلیل فرضیه‌ها و ورود به آزمون های پارامتریک و یا ناپارامتریک، از آزمون های توزیع نرمال کولموگروف-اسمیرنوف[۵۷] به همراه آزمون شاپیرو-ویلک[۵۸] استفاده شده است. در این آزمون، چنانچه سطح معنی داری به دست آمده بیشتر از ۰۵/۰ باشد، در این صورت داده های تحقیق دارای توزیع نرمال بوده، لذا از آزمون های پارامتریک استفاده خواهد شد و بالعکس.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت