دانلود پایان نامه های آماده | ۴-۲-۱-۷-۱- آمارهای توصیفی مزیت رقابتی و مؤلفه های آن – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
۸/۶۴۷/۱۸۱۰۰
دیپلم
فوق دیپلم
فوق لیسانس
شکل ۴-۴: نمودار وضعیت سطح تحصیلات
۴-۲-۱-۵- وضعیت سابقه کاری
بر اساس نتایج به دست آمده در جدول (۴-۵) ملاحظه می شود که میانگین سابقه کاری مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه در حدود ۱۰ سال میباشد. مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه دارای حداقل ۳ و حداکثر ۴۱ سال سابقه کاری میباشند.
جدول ۴-۵: توزیع وضعیت سابقه کاری
متغیر
تعداد
میانگین
حداقل
حداکثر
سابقه (سال)
۹۱
۹۸/۹
۳
۴۱
شکل ۴-۵: نمودار وضعیت سابقه کاری
۴-۲-۱-۶- وضعیت سمت
نتایج توصیف آماری حاصل درباره متغیرسمت مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه حاکی از آن است که در مجموع همه ۹۱ نفر نوع سمت خود را ارائه داده اند. در این میان ۲/۱۳ درصد (۱۲نفر) دارای پست ریاست بانک هستند، ۱/۱۲ درصد (۱۱نفر) دارای پست معاونت، ۷/۷۴ درصد (۶۸نفر) دارای سمت کارمندی میباشند. جدول ۴-۶توزیع پاسخگویان را برحسب پست و مسئولیت وشکل ۴- ۶نمودارمیلهای سمت مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه پاسخگوی آن را نشان میدهد.
جدول ۴- ۶ : توزیع وضعیت سمت
وضعیت سمت
وضعیت
فراوانی
درصد
رئیس بانک
۱۲
۲/۱۳
معاون بانک
۱۱
۱/۱۲
کارمند
۶۸
۷/۷۴
کل
۹۱
۱۰۰
شکل ۴-۶: نمودار وضعیت سمت
۴-۲-۱-۷ -آمارهای توصیفی متغیرهای تحقیق
۴-۲-۱-۷-۱- آمارهای توصیفی مزیت رقابتی و مؤلفه های آن
این متغیر از ترکیب ۱۷ سوال اندازه گیری شده، در سطح اندازه گیری رتبه ای به دست آمده است. جدول توزیع پراکندگی (۴-۷) میانگین مزیت رقابتی از نظر پاسخگویان را ۷/۳ نشان میدهد که با استناد به میزان شاخص میانه(۶/۳)، این متغیر در سطح متوسطی ارزیابی شده است. همچنین وضعیت مؤلفه های مزیت رقابتی در جدول (۴-۸) آمده است.
جدول ۴-۷ : توزیع وضعیت مزیت رقابتی
متغیر
تعداد
میانگین
واریانس
میانه
حداقل
حداکثر
مزیت رقابتی
۹۱
۷/۳
۳۶/۰
۶/۳
۴۷/۲
۵
جدول ۴-۸ توزیع وضعیت مؤلفه های مزیت رقابتی
متغیر
مؤلفه ها
میانگین
واریانس
حداقل
حداکثر
مزیت رقابتی
مزیت مشهود
۷/۳
۵۶/۰
۲/۲
۵
مزیت پایدار
۸/۳
۵۵/۰
۳/۲
۵
مزیت پویا
۷/۳
۶۲/۰
۷/۱
۵
مزیت متجانس
۷/۳
۲۵/۰
۷/۲
۷/۴
مزیت مرکب
۶/۳
۴۶/۰
۲/۲
۵
۴-۲-۱-۷-۲- آمارهای توصیفی مدیریت ارتباط با مشتری
این متغیر از ترکیب ۱۴ سوال اندازه گیری شده، در سطح اندازه گیری رتبه ای به دست آمده است. جدول توزیع پراکندگی (۴-۹) میانگین مدیریت ارتباط با مشتری را ۴/۳ نشان میدهد که با استناد به میزان شاخص میانه (۴/۳)، وضعیت این متغیر در سطح متوسطی ارزیابی شده است.همچنین وضعیت مؤلفه های مزیت رقابتی در جدول (۴-۱۰) آمده است.
جدول ۴-۹: توزیع وضعیت مدیریت ارتباط با مشتری
متغیر
تعداد
میانگین
واریانس
میانه
حداقل
حداکثر
مدیریت ارتباط با مشتری
۹۱
۴/۳
۳۸/۰
۴/۳
۵/۱
۶/۴
جدول ۴-۱۰: توزیع وضعیت مؤلفه های مدیریت ارتباط با مشتری
متغیر
مؤلفه ها
میانگین
واریانس
حداقل
حداکثر
مدیریت ارتباط با مشتری
جلب، حفظ و گسترش روابط با مشتری
۳۳/۳
۵۹/۰
۱
۵
زیر ساختاری
۲۸/۳
۷۵/۰
۱
۵
مشتری گرایی
۵۲/۳
۳۹/۰
۲
۵
۴-۲-۱-۷-۳- آمارهای توصیفی ارزیابی شایستگی
این متغیر از ترکیب ۱۰ سوال اندازه گیری شده، در سطح اندازه گیری رتبه ای به دست آمده است. جدول توزیع پراکندگی (۴-۱۱) میانگین ارزیابی شایستگی را ۷/۳ نشان میدهد که با استناد به میزان شاخص میانه (۸/۳)، وضعیت این متغیر در سطح متوسطی ارزیابی شده است.همچنین وضعیت مؤلفه های ارزیابی شایستگی در جدول (۴-۱۲) آمده است.
جدول ۴-۱۱: توزیع وضعیت ارزیابی شایستگی
متغیر
تعداد
میانگین
واریانس
میانه
حداقل
حداکثر
ارزیابی شایستگی اجتماعی
۹۱
۷/۳
۳۲/۰
۸/۳
۶/۲
۵
جدول ۴-۱۲: توزیع وضعیت مؤلفه های ارزیابی شایستگی
متغیر
مؤلفه ها
میانگین
واریانس
حداقل
حداکثر
ارزیابی شایستگی اجتماعی
مهارت های ارتباطی، کاری، رهبری و حرفه ای
۰۳/۴
۲۵/۰
۲/۳
۶/۴
فعالیت های تیمی
۹۹/۳
۳۹/۰
۳/۳
۵
تصمیم گیری و به کارگیری قابلیت
۳۶/۴
۳۱/۰
۳
۵
۴-۲-۱-۸ – نتایج آزمون نرمال بودن توزیع مشاهدات
برای تعیین نوع آزمون مورد استفاده برای تحلیل فرضیهها و ورود به آزمون های پارامتریک و یا ناپارامتریک، از آزمون های توزیع نرمال کولموگروف-اسمیرنوف[۵۷] به همراه آزمون شاپیرو-ویلک[۵۸] استفاده شده است. در این آزمون، چنانچه سطح معنی داری به دست آمده بیشتر از ۰۵/۰ باشد، در این صورت داده های تحقیق دارای توزیع نرمال بوده، لذا از آزمون های پارامتریک استفاده خواهد شد و بالعکس.
[جمعه 1401-09-25] [ 10:30:00 ق.ظ ]
|