۳-۴-۲- متغییرهای ملاک (وابسته) ………………………………………………………………………………………………. ۷۹
۳-۴-۳- متغیر تعدیل کننده………………………………………………………………………………………………………………..۸۰
۳-۵- ابزارجمع اوری داده ها ……………………………………………………………………………………………………….. ۸۱
۳-۶- روش اجرا …………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۳
۳-۷- روایی ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۳
۳-۸- پایایی (اعتباردرونی) ……………………………………………………………………………………………………………. ۸۴
۳-۹- روش های آماری ……………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷
فصل چهارم :تجزیه وتحلیل یافته ها………………….۸۸
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۹
۴-۱- بررسی پاسخ اعضا نمونه به سوال های جمعیت شناختی پرسشنامه……………………………………………… ۸۹
۴-۱-۱- جنسیت …………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۹
۴-۱-۲- وضعیت استخدام …………………………………………………………………………………………………………….. ۹۰
۴-۱-۳-سمت ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۱
۴-۱-۴- سن ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۲
۴-۱-۵- سابقه خدمت …………………………………………………………………………………………………………………… ۹۳
۴-۱-۶- میزان تحصیلات ………………………………………………………………………………………………………………. ۹۵
۴-۲- فراوانی ودرصد پاسخ افراد به سوال های پرسشنامه ………………………………………………………………….. ۹۶
۴-۳- تحلیل استباطی داده های پژوهش …………………………………………………………………………………………… ۱۰۱
۴-۳-۱- آزمون نرمال بودن متغییرها ………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱
۴-۳-۲- آزمون فرضیه های پژوهش ……………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
فصل پنجم : جمع بندی ، نتیجه گیری وارایه پیشنهادات…..۱۱۳
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۴
۵-۱- خلاصه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۴
۵-۲- نتایج پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۱- اثربخشی درارتقا سطح عملکرد کارکنان …………………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۲- اثربخشی دربهینه سازی نظام پرداخت ها …………………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۳- اثربخشی درتشخیص کارکنان مستعد ارتقا ………………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۴- اثربخشی درتشخیص کارکنان مستحقق تنزل ……………………………………………………………………….. ۱۱۵
۵-۲-۵- اثربخشی درتشخیص نیازهای آموزشی ………………………………………………………………………………. ۱۱۶
۵-۲-۶- اثربخشی دربهبود نظام ارتباطات اداری ………………………………………………………………………………. ۱۱۶
۵-۲-۷- اثربخشی درتعیین افرادمشمول بازخریدی واخراج ……………………………………………………………….. ۱۱۶
۵-۳- جمع بندی ومقایسه با پژوهش های گذشته …………………………………………………………………………….. ۱۱۶
۵-۴- محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
۵-۵- پیشنهادات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۹
۵-۶- پیشنهاداتی برای اشاعه فرهنگ ارزیابی …………………………………………………………………………………… ۱۲۱

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۷- پیشنهاداتی برای پژوهشهای آتی ……………………………………………………………………………………………. ۱۲۱
پیوست شماره ۱: پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………..۱۲۲
پیوست شماره ۲: خروجی نرم افراز……………………………………………………………………………………………………۱۲۵
فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۰
فهرست جداول ونمودارها:
مدل مفهومی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………..۹
جدول ۲-۱: خلاصه مزایا و معایب روش های ارزیابی عملکرد……………………………………………………….۴۰
جدول شماره ۳-۱:کدگذاری پرسشنامه اثربخشی نظام ارزیابی عملکرد………………………………………….۸۱
جدول شماره ۳-۲ : سرفصل هر یک از سوالات پرسشنامه…………………………………………………………..۸۲
جدول شماره ۳-۳ : ضرایب آلفای کرونباخ برای متغیرهای تحقیق در نمونه نهایی…………………………..۸۶
جدول شماره۴-۱: توزیع فراوانی جنسیت افراد…………………………………………………………………………۸۹
نمودار شماره ۴-۱:نمودار جنسیت افراد……………………………………………………………………………………۹۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت