۲-۱۷عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی……………………………۵۴
۲-۱۸بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………………………….۵۵
۱-۲-۱۸)تاثیر آموزشهای مقدماتی بر پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………۵۶
۲-۲-۱۸)تاثیر سهولت استفاده از تکنولوژی بر پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………۵۸
۳-۲-۱۸)تاثیر خودکارآمدی کامپیوتری بر پذیرش بانکداری الکترونیکی………………………….۵۹
۴-۲-۱۸)تاثیر مرکز کنترل بر پذیرش بانکداری الکترونیکی…………………………………………….۶۰
۲-۱۹بسترهای بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………………………۶۱
۱-۲-۱۹)بسترهای نرم افزاری…………………………………………………………………………………….۶۱
۲-۲-۱۹)بسترهای سخت افزاری………………………………………………………………………………..۶۳
۳-۲-۱۹)بسترهای مخابراتی…………………………………………………………………………………….۶۷
۴-۲-۱۹) بسترهای حقوقی………………………………………………………………………………………۶۷
۲-۲۰مزایای بانکهای صددرصد اینترنتی…………………………………………………………………….۶۹
۲-۲۱معایب بانک های صددرصد اینترنتی…………………………………………………………………۷۰
۲-۲۲ اصول مدیریت ریسک برای بانکداری الکترونیک……………………………………………….۷۱

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۱-۲-۲۲مراقبت مدیریت و هیأت مدیره…………………………………………………………………….۷۲
۲-۲-۲۲کنترل های ایمنی……………………………………………………………………………………….۷۳
۳-۲-۲۲مدیریت ریسک حقوقی و شهرتی………………………………………………………………….۷۳
۲-۲۳سند چشم انداز بیست ساله و دولت الکترونیک……………………………………………………۷۴
۲-۲۴رویکردهای متفاوت به دولت الکترونیک…………………………………………………………….۷۶
۱-۲-۲۴)رویکرد انکار(غفلت)…………………………………………………………………………………۷۶
۲-۲-۲۴)رویکرد جداسازی(خودکارسازی)……………………………………………………………….۷۶
۳-۲-۲۴)رویکرد پرستش(شیفتگی)………………………………………………………………………….۷۶
۴-۲-۲۴)رویکرد یکپارچه سازی( ادغام)………………………………………………………………….۷۷
۲-۲۵مشکلات و موانع گسترش بانکداری الکترونیکی در ایران……………………………………۷۸
۱-۲-۲۵) جنبه داخلی…………………………………………………………………………………………..۷۸
۲-۲۶چالشهاو راهکارهای توسعه بانکداری الکترونیک در چارچوب سند چشم انداز……….۸۱
۲-۲۷موانع فرهنگی و اجتماعی و آموزشی  در گسترش بانکداری الکترونیکی………………۸۴
۲-۲۸ساختار سیستم بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………۸۶
۲-۲۹مؤلفه هایی ایجاد کننده افزایش قدرت بانک ها در جذب منابع مالی………………………۸۶
۱-۲-۲۹فناوری اطلاعات و ارتباطات……………………………………………………………………….۸۶
۲-۲-۲۹مهارت های نیروی انسانی……………………………………………………………………………۸۷
۳-۲-۲۹تنوع خدمات بانکی……………………………………………………………………………………..۸۷
۴-۲-۲۹کیفیت خدمات بانکی…………………………………………………………………………………..۸۸
۵-۲-۲۹رضایت مشتریان از کارکنان بانک…………………………………………………………………..۸۸
۶-۲-۲۹مطلوبیت محیط داخلی بانک………………………………………………………………………….۸۹
۷-۲-۲۹مطلوبیت محل استقرار مکانی بانک…………………………………………………………………۸۹
۲-۳۰ مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………….۹۰
بخش دوم: پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………۹۱
الف) پیشینه داخلی…………………………………………………………………………………………………۹۱
ب)پیشینه خارجی………………………………………………………………………………………………………۹۸
فصل سوم روش تحقیق
۳-۱مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
۳-۲ جامعه آماری و نمونه آماری تحقیق………………………………………………………………….۱۰۴
۳-۳ روش وابزارجمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………..۱۰۵
۳- ۴متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………۱۰۶
۳-۵بررسی پایایی ابزار اندازه گیری……………………………………………………….۱۰۶
۳-۶بررسی روایی ابزار اندازه گیری……………………………………………………………………..۱۰۷

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت