1. – بجنوردى، سید حسن بن آقا بزرگ موسوى‌ ،القواعد الفقهیه ،جلد ۴، ص ۳۹ ↑

    1. – بحرانى، آل عصفور، یوسف بن احمد بن ابراهیم‌ ،الحدائق الناضره فی أحکام العتره الطاهره‌ ،جلد۲۳ ،۲۸۲ ↑

    1. – الحدائق جلد ۳ ص ۲۱۴ باب ۲۲۶ (ابواب الولادات) ↑

    1. – بجنوردى، سید حسن بن آقا بزرگ موسوى‌ ، القواعد الفقهیه ، جلد ۴ ص ۲۴ ↑

    1. – قبله ای ،خلیل،مقاله ،بررسی احکام فقهی حقوقی حمل و جنین ناشی از زنا و وطی به شبهه ،(دیدگاه های حقوقی ) شماره هشتم ص ۲۰ ↑

    1. – امامی، سید حسن ، حقوق مدنی ، ،جلد ۳، ص ۲۱۵ ↑

    1. – ارث ، ص ۷۰ ↑

    1. – شیروانی ، دکتر علی ، شرح لمعه شهید ثانی ، جلد ۸ ، ص ۲۲۳ ↑

    1. – همان ، ص ۲۲۴ ↑

    1. – ارث ، ص ۷۰ ↑

    1. – قبله ای ،خلیل،مقاله ،بررسی احکام فقهی حقوقی حمل و جنین ناشی از زنا و وطی به شبهه ،(دیدگاه های حقوقی ) شماره هشتم ص ۲۴ ↑

    1. – حلّى، علامه، حسن بن یوسف بن مطهر اسدى‌ ، إرشاد الأذهان إلى أحکام الإیمان ، ج‌۲، ص: ۱۳۵ ↑

    1. – حلّى، محقق، نجم الدین، جعفر بن حسن‌، شرائع الإسلام فی مسائل الحلال و الحرام‌۶۷۶ ه‍ ق‌،جلد ۴، ص ۵۴٫ ↑

    1. – عاملى، شهید ثانى، زین الدین بن على‌۹۶۶ ه‍ ق‌،مسالک الافهام ،شهید ثانی ، جلد ۲، ص ۲۸۷ ↑

    1. – الّلمعه الدّمشقیه ، ص ۲۳۸٫ ↑

    1. – روضه ، شهید ثانی ، جلد ۸، ص ۲۲۴ ↑

    1. – حائرى، سید على بن محمد طباطبای،ریاض المسائل فی تحقیق الأحکام بالدلائل( ط- القدیمه)، جلد ۲، ص ۳۸۰٫ ↑

    1. – امام خمینی ،تحریر الوسیله ،جلد ۲، ص ۳۸۰٫ ↑

    1. – امام خمینی ،تحریر الوسیله، جلد ۲، ص ۴۵۶، م.۵٫ ↑

    1. – حکیم، سید محسن طباطبایى‌، تاریخ وفات مؤلف: ۱۳۹۰ ه‍ ق‌،منهاج الصالحین، جلد ۲، ص ۴۱۵٫ ↑

    1. – مبانی تکمله المنهاج، ج‌۴۱موسوعه، ص: ۲۰۴؛ إثبات الزنا ؛ ج ۴۱ موسوعه، ص : ۲۰۳ ↑

    1. – مبانی تکمله المنهاج ، جلد ۱، ص ۱۶۷٫ ↑

    1. – تحریر الوسیله – جلد ۲، ص ۶۲۱ ↑

    1. – سوره مبارکه نور آیه شریفه ۳۱٫ ↑

    1. – الفقیه جلد ۱، ص ۳۰۰، وسایل الشیعه جلد ۱، باب ۱، از ابواب آداب الخلوه حدیث ۳ ↑

    1. – الشیعه ص ۳۰۰ باب ۱، آداب الخلوه حدیث ۵ ↑

    1. – کلینى، ابو جعفر، محمد بن یعقوب‌ تاریخ وفات مؤلف: ۳۲۹ ه‍ ق‌،الکافی( ط- الإسلامیه)، جلد ۲، ص ۳۵ ↑

    1. – تفسیر فخر رازی ،جلد ۲۳، ص ۲۰۵٫ ↑

    1. – طباطبائی ،المیزان جلد ۱۵، ص ۱۲۰ ↑

    1. – سوره مبارکه اسرا آیه شریفه ۲۳ ↑

    1. – طوسی ،تفسیر تبیان ، جلد ۷، ص ۴۲۸ ↑

    1. – قبله ای، خلیل، عضو هیئت علمی دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری. مقاله: بررسی احکام فقهی و حقوقی کودکان نامشروع ،دیدگاه های حقوقی » شماره ۱۳ ↑

    1. – اصول کافی جلد ۵، ص ۵۴۱ ↑

    1. – فقه اهل بیت، سال سوّم شماره نهم ↑

    1. – من لا یحضر الفقیه، جلد ۴، ص ۱۲، حدیث ۱۰، وسایل الشیعه جلد ۲۰، باب ۴ از ابواب نکاح محرم، حدیث ۲ ↑

    1. – وسایل الشیعه جلد ۲۰ باب ۱۵۷ از ابواب مقدمات نکاح حدیث ۱ ↑

    1. – قبله ای، خلیل، عضو هیئت علمی دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری. مقاله: بررسی احکام فقهی و حقوقی کودکان نامشروع – دیدگاه های حقوقی » شماره ۱۳ (صفحه ۱۲۶) ↑

    1. – مجموعه‏آثاراستادشهیدمطهرى نظام خانوادگى ج‏۱۴ ۲۵۶ ص : ۲۵۶ ↑

    1. – مطهری ، مرتضی ،ایران در زمان ساسانیان صفحه ۳۵۵ ↑

    1. -مطهری ، مرتضی ، مجموعه‏آثاراستادشهیدمطهرى ،علل محرومیت زن از ارث ج‏۱۹ ص : ۲۳۳ ↑

    1. – مجموعه‏آثاراستادشهیدمطهرى ،علل محرومیت زن از ارث ج‏۱۹ ص : ۲۳۳ ↑

    1. – عمید ، دکتر موسى ،ارث در حقوق مدنى ایران ، صفحه ۸ ↑

    1. – مطهرى ،مرتضی ، مجموعه‏آثار، جلد‏۱۹ ارث زن در ایران ساسانى ….. ص : ۲۳۶ ↑

    1. برگرفته از سایت http://ngoic.ir/forum/showthread.php?t=268 کتاب “بررسی تطبیقی ارث در اقلیت های دینی و حقوق اسلام و ایران،” نوشته آقای ‌عزیزالله فهیمی، انتشارات اشراق

    1. – شهرزادى ،موبد رستم ، قانون مدنى زرتشتیان در زمان ساسانیان، ص‏۷۸ ↑

    1. – فهیمى ،عزیزالله ، ، بررسى تطبیقى ، چاپ اول، دانشگاه قم، ص‏۲۳۷- ۲۶۲ ↑

    1. – گرگانى، گنجینه‏اى از تلمود، ص‏۳۴۸ ↑

    1. – مطهرى ،مرتضی ، مجموعه‏آثار،جلد‏۱۹ ارث پسرخوانده ….. ص : ۲۳۵ ↑

    1. – مطهرى ،مرتضی ، مجموعه‏آثار جلد‏۱۹ ارث هم پیمان ….. ص : ۲۳۵ ↑

    1. – گرجى، ابو القاسم، تاریخ فقه و فقها، در یک جلد، مؤسسه سمت، تهران – ایران، سوم، ۱۴۲۱ ه‍ ق ص: ۴۰ ↑

    1. – خراسانى، محمود بن عبد السلام تربتى شهابى، ادوار فقه (شهابى)، ۳ جلد، سازمان چاپ و انتشارات، تهران – ایران، پنجم، ۱۴۱۷ ه‍ ق ج‌۲، ص: ۲۱۷ ↑

    1. – على پاشا صالح، تاریخ حقوق، ص‏۹۹ به بعد ↑

    1. – عمید، موسى ، ارث در حقوق مدنى ایران، ص‏۱۴ و۱۵ ↑

    1. حکیم ۱۴۰۰، ص ۲۱۵

    1. – فقیه ، احمد ، سخنرانی ، سمت و پژوهشکده ابن سینا ، ۱۳۸۰، ص ۲۲۳) ↑

    1. – خمینی، روح الله،تحریر الوسیله ، ۱۴۰۹ص ۵۶۵٫ ↑

    1. – صفایی (سید حسین) و علوی قزوینی (سید علی)پاییز و زمستان ۱۳۸۵ ، مقاله ارث کودکان آزمایشگاهی (اندیشه‌های حقوقی ) ص ۴۱ ↑

    1. – همان ،ص ۴۲ ↑

    1. – خوئی ، ۱۴۰۱، ص ۱۴۳؛ محمد صدر، ج ۲، قسم ۲، ص ۶۳۸ ↑

    1. – روحانی ، ص ۱۸؛ موسوی اردبیلی ، ۱۳۷۶ ش ، ص ۴۷۴ ↑

    1. – مکارم شیرازی ، ج ۲، ص ۶۰۹ ↑

    1. – خوئی ، ۱۴۱۶ـ۱۴۲۳، قسم ۵، تعلیقات تبریزی ، ص ۳۰۷؛ مکارم شیرازی ، ج ۲، ص ۶۱۱؛ محسنی ، ص ۹۷ ↑

    1. – خوئی ، ۱۴۱۶ـ۱۴۲۳، قسم ۵، تعلیقات تبریزی ، ص ۳۰۹) ↑

    1. – رضا نیا، محمد رضا ، باروری های پزشکی ، ۱۳۸۹ ، تلخیص صص ۶۶ الی ۷۲ ↑

    1. – رضا نیا، محمد رضا ، باروری های پزشکی ، ۱۳۸۹ ،تلخیص صص ۸۷ الی ۹۱ ↑

    1. رضایی ، جلیله ، پایان نامه ، بررسی احکام فقهی – حقوقی درمان های پیشرفته کمک باروری ، ۱۳۹۰ ، ص ۲۶ ↑

    1. – فیض الهی ، نجات ،چاپ اول ۱۳۸۹ ، اهدای جنین و دیگر روش های باروری کمکی در حقوق ایران ، انتشارات جنگل ، جاودانه ،ص ۱۲۱ ↑

    1. – جلیلی ، مهدی ، تیغ طبابت بر بال فرشته عدالت، دادآفرین، ش ۱۶ و ۱۷ ، ۱۳۸۷، سال هشتم ،ص۴۳٫ ↑

    1. – گواهی ،زهرا، بررسی احکام وضعی استفاده از رحم جایگزین،از مجموعه مقالات کتاب رحم جایگزین،۱۳۸۷،چاپ دوم،انتشارات سمت، ص ۱۲۲٫ ↑

    1. رحیمی، حبیب الله، مسئولیت مدنی ناشی از رحم جایگزین،باروری و ناباروری،شماره ۲، ۱۳۸۷،ص۲۰٫ ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت