رژیم غذایی

 

۸۴/۰-۳۸/۰

 

۰۰۰۱/۰

 

۶۹/۰

 

۳-۷- روش جمع آوری اطلاعات
در این پژوهش به منظور تهیه و تدوین مبانی نظری و سوابق پژوهش­های انجام شده از روش کتابخانه‌ای و به منظور جمع‌ آوری اطلاعات جهت پاسخگویی به سؤالات پژوهش، پس از اخذ مجوز از مسئولین اداره آموزش و پرورش کل و تعیین حجم نمونه، پرسشنامه‌ها بین مدیران مدارس شهرستان ماهشهر توزیع شد و پرسشنامه‌ها پس از تکمیل، گردآوری شد.
۳ – ۸ - روش تجزیه و تحلیل داده‌ها
برای پاسخگویی به پرسش­های پژوهش از روش­های زیر استفاده شد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۱-عامل استرس زای غالب از دیدگاه مدیران مدارس متوسطه شهرستان بندر ماهشهر کدام است؟ (آمار توصیفی: میانگین و انحراف استاندارد)
۲- راهکارغالب مدیریت استرس مدیران مدارس متوسطه شهرستان بندر ماهشهر کدام است ؟ (آمار توصیفی: میانگین و انحراف استاندارد)
۳-آیا بین عوامل استرس زا و راهکارهای مدیریت استرس در بین مدیران مدارس متوسطه شهرستان بندر ماهشهر رابطه وجود دارد؟ (ضریب همبستگی پیرسون)
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده‌‌ها
۴- ۱- مقدمه
در این فصل یافته‌های بدست آمده از اجرای ابزارهای پژوهش مورد بررسی قرار گرفته و به ارائه نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری داده‌های پژوهش پرداخته می‌شود و نتایج بصورت خلاصه ارائه می‌گردد. برای پاسخگویی به سوالات پژوهش از نرم‌افزار SPSS16استفاده شده است.
۴-۲- یافته‌های پژوهش
۴-۲-۱- سوال اول: عامل استرس زای غالب از دیدگاه مدیران مدارس متوسطه شهرستان بندر ماهشهر کدام است؟
برای تحلیل این سؤال، از آمار توصیفی استفاده شد. نتایج به‌دست آمده در جدول شماره (۴-۱) ارائه شده است.
جدول شماره (۴-۱) نتایج آمار توصیفی جهت تعیین عامل استرس زای غالب در بین مدیران مدارس شهرستان ماهشهر را نشان می‌دهد. نتایج به‌دست آمده، نشان دهنده آن است که بالاترین میانگین عوامل استرس زا ، متعلق به عامل حرص زدن (با میانگین ۷۵/۳) و پایین‌ترین میانگین، متعلق به عامل انجام کار بدون برنامه ریزی (با میانگین ۲۳/۲) می‌باشد. این یافته بدان معناست که عامل استرس زای غالب در بین مدیران مدارس شهرستان ماهشهر، عامل حرص زدن می‌باشد.
جدول شماره (۴-۱): میانگین و انحراف استاندارد عوامل استرس زا در بین
مدیران مدارس متوسطه شهرستان ماهشهر

 

متغیر

 

تعداد

 

میانگین

 

انحراف استاندارد

 
 

عجله کاری

 

۷۰

 

۴۵/۳

 

۴۴/۱

 
 

رقابتی بودن

 

۲۷/۳

 

۰۸/۱

 
 

حرص زدن

 

۷۵/۳

 

۰۶۲/۰

 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت