انجام این تحقیق برای گردشگران چینی در دیگر شهرها با در نظر گرفتن ابعاد و ویژگی­های دیگر و رسیدن به نتایج و مدل بهتر

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

ترجیحات و اولویت­های گردشگران چینی
اولویت­ بندی انتظارات گردشگران چینی با روش­های آماری دقیق­تر
شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری انتظارات گردشگران
عوامل موثر بر بازدید مجدد گردشگران چینی به اصفهان
میزان رضایت گردشگران چینی از کیفیت خدمات
مطالعات بیشتر در مورد تصویر ذهنی گردشگران چینی و نقش آن در برندسازی
نقش و اهمیت بازاریابی آنلاین و شبکه ­های اجتماعی در تبلیغات مقصد
نقش و اهمیت شبکه ­های اجتماعی در تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
نقش تبلیغات دهان به دهان در جذب گردشگران چینی
پژوهش در زمینه ویژگی­هایی که طبق نتایج این تحقیق نیازمند توجه ویژه و بهبود هستند. مانند : کیفیت خدمات اقامتی، سیستم­های اطلاع­رسانی، تجربه فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت و…
مطالعه در زمینه رفتار گردشگران چینی
آینده پژوهی در حوزه تغییرات روند بازار بین المللی گردشگران چینی
در زمینه تعاملات بین فرهنگی و اجتماعی
و … .
۵-۴- محدودیت های تحقیق
اطلاعات و آمار دقیقی از تعداد ورود گردشگران چینی وجود نداشت تا محقق بتواند چارچوب نمونه گیری بهتری را انتخاب و به نتایج بهتری دست یابد.
اطلاعات و آمار دقیقی از تعداد و زمان ورود و خروج گردشگران چینی وجود نداشت تا محقق بتواند به آنها دسترسی داشته باشد.
گستردگی منابع در حوزه رضایتمندی و کمبود منابع علمی در حوزه انتظارات.
کمبود زمان
عدم همکاری برخی از گردشگران، مسئولین هتل­ها و راهنمایان تور در تکمیل پرسشنامه مربوطه.
محدودیت­های زبانی
این تحقیق با هفت بعد انجام شده است، درحالی که در زمان و مکان­های دیگر با ابعاد و ویژگی­های دیگری می ­تواند نتایج متفاوتی داشته باشد.
خطاهای ممکن در جستجو و انتخاب ابعاد و ویژگی­ها.
تحقیقات آینده باید بر تصحیح خطاها و گسترش پیشگیری از خطاها متمرکز شوند.
منابع و م‍اخذ
Adjei, M. T., & Clark, M. N. (2010). Relationship marketing in A B2C context: The moderating role of personality traits. Journal of Retailing and Consumer Services, 17(1), 73-79. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.jretconser.2009.10.001
Aksu, A., Tarcan İçigen, E., & Ehtiyar, R. (2010). A Comparison of Tourist Expectations and Satisfaction: A Case Study from Antalya Region of Turkey. TURIZAM, 14(2), 66-77.
Aktaş, A., Aksu, A. A., & Çizel, B. (2007). Destination Choice: An Important - Satisfaction Analysis. Quality & Quantity, 41(2), 265-273. doi: 10.1007/s11135-006-9003-0
Alampay, R. B. (2003). Visitors to Guam: Modeling satisfaction, quality and intentions. (phd), Michigan State University.
Alonso, A. D. (2005). Wine tourism experinces in new zealand: an explotory study. (PHD UNPublished phd thesis), lincoln university, NEW ZEALAND.
Assaker, G., Vinzi, V. E., & O’Connor, P. (2011). Examining the effect of novelty seeking, satisfaction, and destination image on tourists’ return pattern: A two factor, non-linear latent growth model. Tourism Management, 32(4), 890-901. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.tourman.2010.08.004
Azar.A, & Momeni.M. (1387). آمار و کاربرد آن در مدیریت(تحلیل اماری). تهران: سمت.
Bramwell, B. (1988). User satisfaction and product development in urban tourism. Tourism Management, 1911, 35-47.
Caruana, A. (2002). Service loyalty. European Journal of Marketing, 36(7/8), 811-828. doi: doi:10.1108/03090560210430818
Caruana, A., & Pitt, L. (1997). INTQUAL-an internal measure of service quality and the link between service quality and business performance. European Journal of Marketing, 31(8), 604-616.
Cathy H. C. Hsu, Les Killion, Graham Brown, Michael Gross, & Huang, S. (2008). Tourism Marketing: An Asia-Pacific Perspective. australia: John Wiley.
Chang, T. Z., & Chen, S. J. (1998). Market orientation, service quality and business profitability: a conceptual model and empirical evidence. Journal of Services Marketing, 12(4), 246-264. doi: doi:10.1108/08876049810226937
Chen, C.-F., & Tsai, D. (2007). How destination image and evaluative factors affect behavioral intentions? Tourism Management, 28(4), 1115-1122. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.tourman.2006.07.007
Cheng, J.-H., Chen, F.-Y., & Chang, Y.-H. (2008). Airline relationship quality: An examination of Taiwanese passengers. Tourism Management, 29(3), 487-499. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.tourman.2007.05.015
Chi, C. G.-Q., & Qu, H. (2008). Examining the structural relationships of destination image, tourist satisfaction and destination loyalty: An integrated approach. Tourism Management, 29(4), 624-636. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.tourman.2007.06.007
Chi, G. (2005). a STUDY OF DEVELOPING DESTINATION LOYALTY MODEL. (PHD), Oklahoma state university.
Cronin Jr, J. J., Brady, M. K., & Hult, G. T. M. (2000). Assessing the effects of quality, value, and customer satisfaction on consumer behavioral intentions in service environments. Journal of Retailing, 76(2), 193-218. doi: http://dx.doi.org/10.1016/S0022-4359(00)00028-2
Dashtaki, M. (1388). پیشگفتار چین در آیینه فرهنگ.مجموعه مقالات (Vol. 1, pp. 349): Alhoda.
del Bosque, I. R. g., Martı´n, H. c. S., Collado, J. s., & de los Salmones, M. a. d. M. G. a. (2008). A framework for tourist expectations. INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURE, TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH, 3(2), 139-147. doi: 10.1108/17506180910962140
Feyz, D., Taherian, h., & Zareie, A. (1390). کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت هتلداری. کاوش های مدیرت بازرگانی, ۶, ۱۲۳-۱۴۹٫
Fornell, C. (1992). A national customer satisfaction barometer: The Swedish experience. Journal of Marketing. ۵۶(۱)(۱-۲۱). doi: http://dx.doi.org/10.2307/1252129
Fuchs, M., & Weiermair, K. (2003). New perspectives of satisfaction research in tourism destinations. Tourism Review, 58(3), 6-14. doi: doi:10.1108/eb058411
Ghayour, S. M., Rajaee, Z., & Ehteshami, M. (1391). مدل های سنجش کیفیت خدمات. مشهد: مرندیز.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت