فایل ها درباره بررسی کیفیت خدمات دوسویه بین تولیدکننده ... |
(75886/0) 9/3
شکل 4-2- مقایسه بین متغیرها در شکافهای مدل معکوس
همانطور که در شکل 4-2 مشاهده می شود:
بیشترین شکاف در متغیر ارتباط، میان ادراکات و انتظارات تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست کهتأمینکنندگان انتظار دارند تعاملات مناسبتری را با شرکت روغن نباتی داشته باشند.
بیشترین شکاف در متغیر طرز برخورد، میان درک مدیران شرکت روغن نباتی از انتظارات تأمینکنندگان و انتظارات تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی درک درستی از انتظارات تأمینکنندگان در رابطه با داشتن نگرش مثبت و خیرخواهانه ندارد.
بیشترین شکاف در متغیر تضمین، میان ادراکات و انتظارات تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست که کارکنان شرکت روغن نباتی در ایجاد حس اعتماد و اطمینان به تأمینکنندگان موفق نبودهاند زیرا انتظار تأمینکنندگان از کارکنان شرکت روغن نباتی بالاتر از آن است که دریافت کرده اند.
بیشترین شکاف در متغیر دستیابی، میان ادراکات و انتظارات تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست که تأمینکنندگان امکان دسترسی آسان و سریع را به شرکت روغن نباتی، آنگونه که انتظار دارند، دریافت نمیکنند.
بیشترین شکاف در متغیر سازگاری، میان عملکرد واقعی شرکت روغن نباتی وعملکرد دریافتی تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست که تأمینکنندگان، ثبات شرکت روغن نباتی را در ارائه خدمت آنگونه که در عمل پیاده سازی می شود، دریافت نمیکنند.
بیشترین شکاف در متغیر انعطافپذیری، میان انتظارات تأمینکنندگان و درک مدیران شرکت روغن نباتی از انتظارات تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی درک درستی از تطبیقدادن خود با تغییر نیازهای تأمینکنندگانش ندارد.
بیشترین شکاف در متغیر دوستی، میان انتظارات تأمینکنندگان و درک مدیران شرکت روغن نباتی از انتظارات تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی درک درستی از برقراری رابطه صمیمانه با تأمینکنندگانش ندارد.
بیشترین شکاف در متغیر سرعت، میان ادراکات و انتظارات تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست که تأمینکنندگان پاسخ سریع به درخواستهایشان را از سوی شرکت روغن نباتی، آنگونه که انتظار دارند، دریافت نمیکنند.
بیشترین شکاف در متغیر زمان انجام تعهد توافق شده، میان ادراکات و انتظارات تأمینکنندگان میباشد و این بدین معناست که تأمینکنندگان از شرکت روغن نباتی انتظار بیشتری را در رابطه با سرعت پاسخگویی به پرداختهایشان دارند.
فرضیه 2-1: میان عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تأمینکنندگان شکاف وجود دارد.
مرحله اول: تعریف فرضیات آماری (H1 و H0)
H0: بین عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تأمینکنندگان شکاف وجود ندارد.
H1: بین عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تأمینکنندگان شکاف وجود دارد.
فرضیه معکوس اول با کسر عملکرد دریافتی تأمینکننده از عملکرد مورد انتظار خود به دست می آید، که ممکن است شکاف مثبت یا منفی باشد. در جدول 4-21 نتایج آزمون t زوجی برای این شکاف نشان داده شده است.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
عملکرد دریافتی تأمینکننده - عملکرد مورد انتظار تأمینکننده = شکاف 2-1
جدول 4-21- نتایج آزمون t زوجی برای شکاف معکوس 2-1
متغیرها
(سطح معناداری) T-value
متغیرها
(سطح معناداری) T-value
ارتباط
(000/0) 635/8
انعطافپذیری
(354/0) 941/0
طرز برخورد
(000/0) 120/8
دوستی
(625/0) 494/0-
[چهارشنبه 1400-09-24] [ 12:31:00 ق.ظ ]
|