(75886/0) 9/3

شکل 4-2- مقایسه بین متغیرها در شکاف­های مدل معکوس
همانطور که در شکل 4-2 مشاهده می­ شود:
بیش­ترین شکاف در متغیر ارتباط، میان ادراکات و انتظارات تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که­تأمین­کنندگان انتظار دارند تعاملات مناسب­تری را با شرکت روغن نباتی داشته باشند.
بیش­ترین شکاف در متغیر طرز برخورد، میان درک مدیران شرکت روغن نباتی از انتظارات تأمین­کنندگان و انتظارات تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی درک درستی از انتظارات تأمین­کنندگان در رابطه با داشتن نگرش مثبت و خیرخواهانه ندارد.
بیش­ترین شکاف در متغیر تضمین، میان ادراکات و انتظارات تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که کارکنان شرکت روغن نباتی در ایجاد حس اعتماد و اطمینان به تأمین­کنندگان موفق نبوده­اند زیرا انتظار تأمین­کنندگان از کارکنان شرکت روغن نباتی بالاتر از آن است که دریافت کرده ­اند.
بیش­ترین شکاف در متغیر دستیابی، میان ادراکات و انتظارات تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان امکان دسترسی آسان و سریع را به شرکت روغن نباتی، آن­گونه که انتظار دارند، دریافت نمی­کنند.
بیش­ترین شکاف در متغیر سازگاری، میان عملکرد واقعی شرکت روغن نباتی وعملکرد دریافتی تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان، ثبات شرکت روغن نباتی را در ارائه خدمت آن­گونه که در عمل پیاده سازی می­ شود، دریافت نمی­کنند.
بیش­ترین شکاف در متغیر انعطاف­پذیری، میان انتظارات تأمین­کنندگان و درک مدیران شرکت روغن نباتی از انتظارات تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی درک درستی از تطبیق­دادن خود با تغییر نیازهای تأمین­کنندگانش ندارد.
بیش­ترین شکاف در متغیر دوستی، میان انتظارات تأمین­کنندگان و درک مدیران شرکت روغن نباتی از انتظارات تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که شرکت روغن نباتی درک درستی از برقراری رابطه­ صمیمانه با تأمین­کنندگانش ندارد.
بیش­ترین شکاف در متغیر سرعت، میان ادراکات و انتظارات تأمین­کنندگان می­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان پاسخ سریع به درخواست­هایشان را از سوی شرکت روغن نباتی، آن­گونه که انتظار دارند، دریافت نمی­کنند.
بیش­ترین شکاف در متغیر زمان انجام تعهد توافق شده، میان ادراکات و انتظارات تأمین­کنندگان می­­باشد و این بدین معناست که تأمین­کنندگان از شرکت روغن نباتی انتظار بیش­تری را در رابطه با سرعت پاسخگویی به پرداخت­هایشان دارند.
فرضیه 2-1: میان عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تأمین­کنندگان شکاف وجود دارد.
مرحله اول: تعریف فرضیات آماری (H1 و H0)
H0: بین عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تأمین­کنندگان شکاف وجود ندارد.
H1: بین عملکرد مورد انتظار و عملکرد دریافتی تأمین­کنندگان شکاف وجود دارد.
فرضیه معکوس اول با کسر عملکرد دریافتی تأمین­کننده از عملکرد مورد انتظار خود به دست می ­آید، که ممکن است شکاف مثبت یا منفی باشد. در جدول 4-21 نتایج آزمون t زوجی برای این شکاف نشان داده شده است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

عملکرد دریافتی تأمین­کننده - عملکرد مورد انتظار تأمین­کننده = شکاف 2-1
جدول 4-21- نتایج آزمون t زوجی برای شکاف معکوس 2-1

متغیرها

(سطح معناداری) T-value

متغیرها

(سطح معناداری) T-value

ارتباط

(000/0) 635/8

انعطاف­پذیری

(354/0) 941/0

طرز برخورد

(000/0) 120/8

دوستی

(625/0) 494/0-

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت