1. سازمان برنامه های شناخت و قدردانی از کارکنان را برگزار می‌کند.
  1. فرایند رسیدگی به شکایات در سازمان به خوبی بررسی می شود.
  1. برنامه ارزیابی عملکرد مرتبط با شغل در سازمان به خوبی اجرا می شود.
  1. در سازمان ما دانش به راحتی انتقال داده می شود
    1. برای حمایت از کارکنان در سازمان تشکل های منظم و سازمان یافته وجود دارد.

  1. سازمان فرصت کسب منافع اقتصادی را برای کارکنان فراهم اورده است.
  1. افراد در سازمان فرصت پذیرفتن چالش نوع آوری را دارند
  1. افراد در سازمان فرصت پیشرفت شغلی را در سازمان را دارند.
  1. سازمان فرصت پذیرش اشتباهات کارکنان را برای آن ها فراهم می‌کند. و آن ها را سرزنش نمی کند.
  1. سازمان فرصت پذیرش اشتباهات کارکنان را برای آن ها فراهم می‌کند. و آن ها را سرزنش نمی کند.
  1. تا چه حد مفروضات خود را درباره موضوعات مورد بحث قرار می دهید
  1. تا چه حد در باره تجربه های کاری با همکارنتان بحث می کنید.
  1. تا چه حد جلسات کاری با همکاران و سایر گرو های کاری تشکیل می دهید.
  1. تا چه حد همکارانتن در سازمان جهت کیفیت بالاتر در کار شما را از وظایفتان آگاه می‌کنند.
  1. تا چه حد همکارانتان در سازمان در انجام امور و کارها به شما کمک می کننند.
  1. تا چه حد همکارانتان در باره شرایطی که برای شما با اهمیت است شما را باخبر می‌کنند
  1. تا چه حد در باره دشواری های کاری با همکارانتان صحبت می کنید.
  1. تا چه حد همکارانتان در سازمان شما را حمایت ‌می‌کنند.
  1. تا چه حد در سازمان اگر اشتباهی مرتکب شوید همکارنتان علیه شما اقدامی نمی کنند.
  1. تا چه حد درسازمان از کار کردن با همکارانتان رضایت دارید
  1. تا چه حد همکاران شما در سازمان با شما با بزرگی و احترام رفتار می کننند
  1. تا چه حد کاری که برای موفقیت سازمان انجام می دهید برای همکاران شما با اهمیت است
  1. تا چه حد همکاران شما در انجام کار با شما رفتار منطقی دارند.
  1. تا چه حد از همکارانتان بابت خلق و ایجاد فرصت های برابر که برای رشد و پیشرفت شما ایجاد کرده‌اند راضی هستید.
  1. تا چه حد همکاران شما تجربیات خود را در زمینه کاری در اختیار شما قرار می‌دهند
  1. تا چه حد همکارانتان شما را در انجام کارها تشویق می‌کنند.
  1. تا چه حد همکاران شما در انجام کارها شما را حمایت می‌کنند تا چه حد همکاران شمه به دیدگاه ها و نقطه نظرات شما توجه می‌کنند.
  1. تا چه حد همکاران شما در انجام کارها شما را حمایت می‌کنند تا چه حد همکاران شمه به دیدگاه ها و نقطه نظرات شما توجه می‌کنند.

  1. تا چد همکاران شما رفتار توام با محبت و مهربانی با شما دارند.

  1. تا چه همکاران شما در سازمان بدون تعصب شخصی با ما برخورد می‌کنند

  1. تا چه حد همکاران به شما یاد می‌دهند که در سازمان عملکرد خود را بهبود ببخشید.

  1. همکارانم در محیط کار به ‌دور از هر گونه اختلال و سرو صدا برروی کار خود متمرکز هستند.

  1. به چه میزان فکر می کنید همکارانتان به عنوان یک فرد موفق به شما نگاه می‌کنند.به چه میزان فکر می کنید حرفهای که به همکارانتان می زنید را باور می‌کنند

  1. به چه میزان هنگامی که اشتباهی را انجام می دهید طول می کشد تا همکارانتان آن را فراموش کننند.

  1. به چه میزان هنگام بیان ایده ها و نوشته های خود به همکارانتان احساس نگرانی می کنید.

  1. به چه میزان فکر می کنید نسبت به همکارانتان از توانایی کمتری برخوردار هستید

  1. به چه میزان فکر می کنید همکارانی که شما را می شناسند روزی به دنبال شما خواهند گشت و به شما احترام خواهند گذاشت

  1. به چه میزان نسبت به انتقادات همکاران نسبت به خود نگران هستید.

  1. احساس می کنم که فردی با ارزش هستم حداقل در یک جایگاه برابر با دیگران

  1. احساس می کنم از شایستگی های خوبی برخوردار هستم

  1. روی هم رفته تمایل ندارم که احساس کنم فردی شکست خورده هستم

  1. من توانایی انجام کارها را دارم

  1. من احساس می کنم که از توانایی زیادی برخوردارم و به آن ها بر خود می بالم

  1. به طور کلی من از خودم راضی هستم

  1. من نسبت به خودم نگرشی مثبت دارم

  1. من برای خودم احترام زیادی قائل هستم

  1. هیچگاه احساس نمی کنم که مفید نمی باشم.

  1. در این سازمان بروی من حساب می شود
  1. در اینن سازمان من به طور جدی به کار گرفته می شوم
  1. در این سازمان من فردی مهم هستم
  1. در این سازمان من مورد اعتماد واقع می شوم
  1. در این سازمان افراد به من اعتقاد و باور دارند
  1. در این سازمان من می توانم کارهای متفاوتی انجام دهم
  1. در این سازمان من فردی ارزشمند هستم
  1. در این سازمان من فردی مفید و سود مند هستم
  1. در این سازمان من فردی کارآمد هستم
  1. در این سازمان من فردی هستم که با دیگران تشریک مساعی دارم
  1. در سازمان کار من نیازمند استفاده از مهارت های پیچیده و سطح بالا است
  1. کار من در سازمان بگونه ای تنظیم شده است که می توانم بخش کاملی از کار را از آغاز تا پایان را انجام دهم
  1. انجام صحیح کار فراهم آمدن فرصت های است تا کار را به خوبی انجام دهم.
  1. شغل ، کار من ساده و تکراری نیست
  1. شغل من در مکانی است که افراد زیادی از خوب انجام دادد ن آن تحت تاثیر قرار می گیرند.
  1. شغل این فرصت را به من می‌دهد تا از ابتکار و قضاوت شخصی در انجام کار استفاده کنم.
  1. شغل به من اجازه می‌دهد تا بخش های کاری را آغاز کرده اید کاملاً به پایان برسانم.
  1. شغل اطلاعات کافی ‌در مورد اینکه آیا کار را به خوبی انجام می دهید یا خیر را در اختیارتان قرار می‌دهد.
  1. شغل فرصت قابل ملاحظه ای را برای استقلال و آزادی در انجام کار را به من می‌دهد.
  1. شغل من در مقایسه با سایر مشاغل از اهنمیت بالایی برخوردار است.
  1. سرپرستان و همکاران ‌در مورد عملکرد شغلی شغل به من بازخور می‌دهند.
  1. در سازمان سرپرستان ‌در مورد عملکردم به من آگاهی می‌دهند.
  1. شغل مندر سازمان دارای وظایف و فعالیت های متنوعی است.
  1. شغل مندر سازمان دارای وظایف و فعالیت های متنوعی است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت