آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۵
۴-۳-۱- تخمین تابع حاشیه بازاریابی براساس الگوی مارک-آپ……………………………………………………………………۱۲۶
۴-۳-۲- آزمون فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………۱۲۷
۴-۳-۲-۱- فرضیه اول………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۷
۴-۳-۲-۲- فرضیه دوّم……………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۹
۴-۳-۲-۳- فرضیه سوّم………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۹
۴-۳-۲-۴- فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………………………۱۳۰
۴-۳-۲-۵- فرضیه پنجم………………………………………………………………………………………………………………………۱۳۱
۴-۳-۲-۶- فرضیه ششم……………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۲
۴-۳-۳- آزمون های تکمیلی……………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
۴-۳-۳-۱- رابطه بین حاشیه بازاریابی با مسیر فروش انتخابی باغداران پرتقال…………………………………………………۱۳۴
۴-۳-۳-۲- رابطه بین مهارت های بازاریابی و میزان خود مصرفی باغداران پرتقال…………………………………………..۱۳۵
۴-۳-۳-۳- رابطه بین میزان کل فروش با مسیر فروش انتخابی باغداران پرتقال……………………………………………….۱۳۵
۴-۳-۳-۴- رابطه بین دانش بازاریابی و فروش باغداران و مسیر فروش محصول آنها……………………………………….۱۳۶

جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۰
فصل پنجم : جمع بندی و پیشنهادها

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۴۲
تحلیل و یافته های تحقیق ( نتایج تحقیق )…………………………………………………………………………………………….۱۴۲
پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۴۵
پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده…………………………………………………………………………………………………………۱۴۷

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۸
منابع مورد استفاده……………………………………………………………………………………………………………………………۱۴۹
پیوست ها
پیوست (الف) – پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۵۶
پیوست (ب) – خروجی رایانه ای……………………………………………………………………………………………………………………..۱۶۲
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۶۶
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۱-۱: درصد سطح زیر کشت، تولیدو عملکرد کل پرتقال در ایران و جهان طی سالهای ۲۰۱۱-۲۰۰۲٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۲
جدول ۱-۲: مقایسه سطح زیرکشت و تولید محصولات پرتقال ایران از میزان جهانی هر محصول طی سالهای ۲۰۱۱-۲۰۰۲٫٫٫۱۲
جدول ۱-۳: میزان تولید و رتبه کشورهای عمده تولید کننده پرتقال در جهان در سال ۲۰۱۱٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۴
جدول۱-۴: سطح زیر کشت، تولید وعملکرد محصولات پرتقال در کل کشور در سال ۱۳۹۰٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۴
جدول ۱-۵: سطح زیر کشت، تولید و عملکرد پرتقال استان مازندران طی سال های ۱۳۹۰-۱۳۸۳٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۷
جدول ۱-۶: سطح زیر کشت و میزان تولید محصولات پرتقال استان مازندران طی سال های ۹۰-۱۳۸۳٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۸
جدول ۱-۷: سطح زیر کشت ، میزان تولید و عملکرد پرتقال استان مازندران به تفکیک شهرستان در سال ۱۳۹۰٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۹
جدول ۱-۸: سطح زیر کشت، میزان تولید و عملکرد محصول پرتقال استان مازندران به تفکیک رقم در سال ۱۳۹۰٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۱۹
جدول ۱-۹: میزان تولید محصولات پرتقال استان مازندران برحسب تن به تفکیک شهرستان در سال۱۳۹۰٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۲۰
جدول ۱-۱۰: توزیع میزان تولید وسطح زیر کشت پرتقال استان مازندران و شهرستان محمودآباد در سال ۱۳۹۰٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۲۲
جدول۴-۱: کدگذاری داده های سوالات جمعیت شناختی-نوع جایگاه یا شغل…………………………………………………………..۹۴
جدول۴-۲: کدگذاری داده های سوالات جمعیت شناختی-نوع جایگاه یا شغل…………………………………………………………..۹۴
جدول۴-۳: آمار توصیفی شهرستان…………………………………………………………………………………………………………………….۹۴
جدول۴-۴: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال در شهرستان محمودآباد………………………………………………………..۹۵
جدول۴-۵: توزیع و درصد فراوانی باغات پرتقال شهرستان محمودآباد براساس نوع رقم…………………………………………….۹۶
جدول۴-۶: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس تجربه کاری……………………………………………………………۹۷
جدول۴-۷: توزیع و درصد فراوانی بهره برداران پرتقال براساس سن درنمونه آماری………………………………………………….۹۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت