مساوی وکوچکتر از ۵ باشد

۴۰/۳

تائید

شاخص های برازش

شاخص نیکویی برازش

GFI

بزرگتر از ۸/۰ باشد

۹۲/۰

تائید

شاخص برازش هنجارنشده

NNFI

بزرگتر از ۸/۰ باشد

۸۸/۰

تائید

شاخص برازش هنجارشده

NFI

بزرگتر از ۸/۰ باشد

۸۶/۰

تائید

با توجه به نتایج بدست آمده می توان گفت که مدل تحقیق از نظر شاخص های معنی داری و برازش مورد تائید است.
۴-۴) بررسی فرضیه های تحقیق
در این بخش نتایح حاصله از کاربرد روش های استنباطی در قالب مدل معادلات ساختاری ارائه شده است.
بین بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری برابر با ۴۷/۳ است؛ و از آن جا که این مقدار در خارج از بازه­ی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر بازاریابی رابطه مند بررضایت مشتری برابر با ۴۹/۰ است.
بین بازاریابی رابطه مند و وفادارای مشتری در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر اعتماد و وفادارای مشتری برابر با ۰۹/۶ است؛ و­از آن­جا که این مقدار در خارج از­بازه­ی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر اعتماد بر وفادارای مشتری برابر با ۶۰/۰ است.
بین رضایت مشتری و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر رضایت مشتری و تبلیغات شفاهی برابر با ۷۲/۰- است؛ و از آن جا که این مقدار در داخل بازه­ی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه رد می شود.
بین وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی برابر با ۴۹/۰- است؛ و از آن جا که این مقدار در داخل بازه­ی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه ردمی شود.
بین کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می­ شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی برابر با ۲۱/۰ است؛ و از آن جا که این مقدار در داخل بازه­ی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه رد می شود.
بین ارزش ادراک شده و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می­ شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر ارزش ادراک شده و تبلیغات شفاهی برابر با ۷۳/۰- است؛ و از آن جا که این مقدار در داخل بازه­ی­ ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه رد می شود.
بین اعتماد و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر اعتماد و تبلیغات شفاهی برابر با ۵۷/۷ است؛ و از آن جا که این مقدار در خارج از بازه­ی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر اعتماد بر تبلیغات شفاهی برابر با ۹۲/۰ است.
۵-۱) مقدمه
فصل پنجم
نتیجه ­گیری و پیشنهادات
در پایان هر تحقیقی­، محقق پس از جمع آوری داده ­ها پیرامون سؤالات تحقیق و تحلیل توصیفی و استنباطی آن ها، می بایستی نتایج کار تحقیق را ارائه دهد. محقق دراین فصل با بهره گرفتن از تحلیل و تفسیر توصیفی داده ­ها و تحلیل استنباطی و آزمون فرضیه ها که از انواع تکنیک های آماری بدست آورده به ارائه پیشنهادات و کاربردی برای تحقیق می ­پردازد؛ بنابراین در این فصل نتایج حاصل از تجربه و تحلیل داده ­ها خلاصه می­ شود و با تحلیل آنها سعی می­ شود تا به سؤالات تحقیق که از سوی محقق در فصل اول گفته شد، پاسخ داده شود و پیشنهاداتی نیز از سوی محقق ارائه می­ شود.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۲) نتیجه گیری
۵-۲-۱) نتایج آمار توصیفی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت