دانلود پایان نامه با فرمت word : راهنمای نگارش مقاله در رابطه با بررسی عوامل موثر بر تبلیغات ... |
مساوی وکوچکتر از ۵ باشد
۴۰/۳
تائید
شاخص های برازش
شاخص نیکویی برازش
GFI
بزرگتر از ۸/۰ باشد
۹۲/۰
تائید
شاخص برازش هنجارنشده
NNFI
بزرگتر از ۸/۰ باشد
۸۸/۰
تائید
شاخص برازش هنجارشده
NFI
بزرگتر از ۸/۰ باشد
۸۶/۰
تائید
با توجه به نتایج بدست آمده می توان گفت که مدل تحقیق از نظر شاخص های معنی داری و برازش مورد تائید است.
۴-۴) بررسی فرضیه های تحقیق
در این بخش نتایح حاصله از کاربرد روش های استنباطی در قالب مدل معادلات ساختاری ارائه شده است.
بین بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری برابر با ۴۷/۳ است؛ و از آن جا که این مقدار در خارج از بازهی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر بازاریابی رابطه مند بررضایت مشتری برابر با ۴۹/۰ است.
بین بازاریابی رابطه مند و وفادارای مشتری در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر اعتماد و وفادارای مشتری برابر با ۰۹/۶ است؛ واز آنجا که این مقدار در خارج ازبازهی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر اعتماد بر وفادارای مشتری برابر با ۶۰/۰ است.
بین رضایت مشتری و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر رضایت مشتری و تبلیغات شفاهی برابر با ۷۲/۰- است؛ و از آن جا که این مقدار در داخل بازهی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه رد می شود.
بین وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی برابر با ۴۹/۰- است؛ و از آن جا که این مقدار در داخل بازهی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه ردمی شود.
بین کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی برابر با ۲۱/۰ است؛ و از آن جا که این مقدار در داخل بازهی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه رد می شود.
بین ارزش ادراک شده و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر ارزش ادراک شده و تبلیغات شفاهی برابر با ۷۳/۰- است؛ و از آن جا که این مقدار در داخل بازهی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه رد می شود.
بین اعتماد و تبلیغات شفاهی در مورد شرکت ارتباط معنی داری وجود دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، مشاهده می شود که میزان آماره ی t بین دو متغیر اعتماد و تبلیغات شفاهی برابر با ۵۷/۷ است؛ و از آن جا که این مقدار در خارج از بازهی ]۹۶/۱,۹۶/۱- [قرار دارد این فرضیه تایید می شود با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر اعتماد بر تبلیغات شفاهی برابر با ۹۲/۰ است.
۵-۱) مقدمه
فصل پنجم
نتیجه گیری و پیشنهادات
در پایان هر تحقیقی، محقق پس از جمع آوری داده ها پیرامون سؤالات تحقیق و تحلیل توصیفی و استنباطی آن ها، می بایستی نتایج کار تحقیق را ارائه دهد. محقق دراین فصل با بهره گرفتن از تحلیل و تفسیر توصیفی داده ها و تحلیل استنباطی و آزمون فرضیه ها که از انواع تکنیک های آماری بدست آورده به ارائه پیشنهادات و کاربردی برای تحقیق می پردازد؛ بنابراین در این فصل نتایج حاصل از تجربه و تحلیل داده ها خلاصه می شود و با تحلیل آنها سعی می شود تا به سؤالات تحقیق که از سوی محقق در فصل اول گفته شد، پاسخ داده شود و پیشنهاداتی نیز از سوی محقق ارائه می شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۵-۲) نتیجه گیری
۵-۲-۱) نتایج آمار توصیفی
[چهارشنبه 1400-09-24] [ 11:00:00 ق.ظ ]
|