۶۴

۲۴٫۵

۷۳

۲۸٫۰

تجارب تاریخی

۲۲

۸٫۴

۱۹

۷٫۳

۳۲

۱۲٫۳

۵۶

۲۱٫۵

۵۶

۲۱٫۵

۷۶

۲۹٫۱

جدول (۴-۲۰)توزیع فراوانی پاسخگویان شرایط پیرامونی بر اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر را ، نشان می‌دهد. در گویه وِیژگی های جغرافیایی،بیشترین فراوانی با ۵/۲۴ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که توجه به ویژگیهای جغرافیایی منطقه، تأثیر بیشتری بر پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۷/۷ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه برگزیدند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب توجه به سیاستهای بین المللی جهت اثربخشی امر به معروف، نشان می‌دهد که بیشترین فراوانی با ۷/۲۵ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که توجه به سیاستهای بین المللی، تأثیر بیشتری بر پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۴/۵ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (اصلا)” را برای این گویه برگزیدند.در زمینه توجه به شرایط حکومت جهت اثربخشی امر به معروف،توزیع فراوانی پاسخ ها نشان می‌دهد،بیشترین فراوانی با ۸/۲۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه انتخاب کردند که توجه به شرایط حکومت، تأثیر بیشتری بر پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۹/۶ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (اصلا) را برای این گویه برگزیدند. توزیع فراوانی پاسخگویان را بر حسب توجه به قاعده آسانگیری در امر دین جهت اثربخشی امر به معروف، نشان می‌دهد، بیشترین فراوانی با ۷/۳۸ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که توجه به قاعده آسانگیری در امر دین، تأثیر بیشتری بر پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۷/۲ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (کم) را برای این گویه برگزیدند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب توجه به فرهنگ منطقهای جهت اثربخشی امر به معروف، نشان می‌دهد،بیشترین فراوانی با ۰/۳۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که توجه به فرهنگ منطقهای، تأثیر بیشتری بر پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۲/۴ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه برگزیدند. توزیع فراونی بر حسب استفاده از تجارب تاریخی جهت اثربخشی امر به معروف، نشان می‌دهد که بیشترین فراوانی با ۱/۲۹ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که استفاده از تجارب تاریخی، تأثیر بیشتری بر پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۳/۷ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه برگزیدند.توزیع فراوانی پاسخگویان را بر حسب مدیریت مد و لباس ابتدا در سطح کشور و سپس در سطح جهانی جهت اثربخشی امر به معروف، نشان دهنده این است که بیشترین فراوانی با ۰/۲۸ درصد مربوط به پاسخگویانی است که (خیلی زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که مدیریت مد و لباس ابتدا در سطح کشور و سپس در سطح جهانی، تأثیر بیشتری بر پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۸/۳ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم)را برای این گویه در نظر گرفتند.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۴-۲-۲۱- شاخصهای پراکندگی نحوه عملکرد نیروهای مرتبط با امر به معروف جهت اثربخشی امر به معروف
جدول (۴-۲۱): شاخص‌های پراکندگی نحوه عملکرد نیروهای مرتبط با امر به معروف جهت اثربخشی امر به معروف

(تعداد کل)

(معتبر)

۲۶۱

(از دست رفته)

۰

(میانگین)

۳٫۶۳

(انحرف معیار)

۱٫۰۳

(کمینه)

۱٫۰۰

(بیشینه)

۶٫۰۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت